دروازه‌بان‌‌ تیم فوتبال پرسپولیس امروز نشستی با مسئولان این باشگاه داشت تا برای آینده‌اش تصمیم‌گیری کند.

احمد گوهری پس از برگزاری جلسه‌ای با مدیران باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: امروز جلسه‌ای با مدیران آقای محمدی و درویش در باب مذاکرات برای آینده داشتم. صحبت‌هایی انجام شد و نتیجه آن در یکی دو روز آینده مشخص می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قراردادش را تمدید کرده یا نه، عنوان کرد: صحبت از تمدید بود. امسال قرارداد دارم و صحبت از این بود یک سال دیگر قراردادم را تمدید کنم تا قراردادم دو ساله شود.

دروازه‌بان پرسپولیس در مورد هم‌تیمی شدن با علیرضا بیرانوند نیز بیان کرد: با بیرانوند قبلا هم سه سال در نفت تهران هم‌تیمی بودم. او دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی است و امیدوارم بتوانم در کنار او و مربی گلرمان فصل خوبی داشته باشم و کار بزرگی انجام دهم.

گوهری در مورد پیشنهاداتی که داشته، گفت: یک پیشنهاد از تراکتور داشتم و صحبت هایی انجام شده بود. این موضوع را با باشگاه در میان گذاشتم اما تصمیم گرفتم بمانم.

وی در مورد مربی دروازه‌بان‌های جدید پرسپولیس و نحوه کارش نیز عنوان کرد: از وقتی که او آمده خیلی چیزها به ما اضافه شده و از نظر اعتماد به نفس، آرامش و کار فنی تغییر کرده است و خیلی در حال پیشرفت هستیم. فکر می‌کنم فصل خیلی خوبی با او و بیروانوند در پیش دارم. او مربی حرفه ای است و چند سال در کمپ اسپایر کار کرده و طبیعی است تمریناتش سخت باشد.

دروازه‌بان پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که دوست دارد لژیونر شود یا نه، اظهار کرد: قطعا این می‌تواند بالاترین سطح برای یک گلر در ایران باشد. قبل آن یک سری اهداف دارم اما لژیونر شدن را هم گوشه فکرم دارم.

گوهری در خصوص تمرینات و جو تیم نیز عنوان کرد: در بدنسازی هستیم و به نظر من شرایط خوب است و خیلی بهتر از این هم خواهد شد. بازیکنانی هم که اضافه شدند، با کیفیت و اکثرا در تیم ملی هستند و می‌توانیم فصل خیلی خوبی با آن‌ها داشته باشیم.

گوهری درواکنش به مصاحبه قلیچ و انتقاد او از گلهای خورده دیروز پرسپولیس گفت: من مصاحبه او را نشنیدم و ایشان پیشکسوت تیم است و احترامش واجب است.

وی درباره اینکه اردوی ترکیه قطعی شده گفت: ما مدارک خود را تحویل دادیم ولی اینکه 100 درصد قطعی شده یا نه خبر ندارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)