خبرگزاری پرسپولیس : تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس با فشردگی شدید مسابقات تورنمنت هشت جانبه مالزی روبرو شده است و غلبه بر این شرایط، تنها از غیرت ایرانی برخواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس از سایت باشگاه پرسپولیس، دیدار فینال تورنمنت مالزی فردا برگزار می‌شود و به همین بهانه پیش از آغاز این بازی، گپ و گفتی با اعضای تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس داشتیم که به صورت خیلی خلاصه بشرح زیر است:

منصور هاشمی (مربی پرسپولیس)

ما در بازی برابر تیم ملی مالزی به لطف خدا و مدد از حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) به نتیجه لازم دست یافتیم و امیدوارم نماینده خوبی برای فوتبال ایران و باشگاه محبوب پرسپولیس باشیم. گفته بودم به سردار بگوئید می‌خواهیم نماینده خوبی برای شما باشیم. الان هم به سردار بگوئید من این قول را می‌دهم بچه‌ها با اتحاد و همدلی و نظم و انسجام تیمی جام را به ایران خواهند آورد.

فرید زرینه (پزشک تیم)

بازیکنان نوجوان پرسپولیس به بهترین شکل از پس این مسابقات پرفشار بر آمدند و به فینال رسیدند. تلاش می‌کنیم برنامه آنها را خوب تنظیم کنیم و تغذیه و مکمل‌ها را به آنها برسانیم. ما باید املاحی که آنها از دست داده‌اند را سریع برگردانیم. اولویت دوم بر می‌گردد به بازسازی از نظر سلول‌هایی که تخریب شده یعنی باید پروتئین خوب مصرف کنند و چون ذخایر گلیکوژنی آنها ضعیف شده، سعی کنیم آن را هم بالا ببریم و در کل بهترین کار، تغذیه خوب و استراحت مناسب است. مهاجم مالزی با پا به صورت گلر ما کوبید و او بعد از بازی کمی سرگیجه داشت و حالا بهتر شده است. یکی دو نفر دیگر ضرب دیدگی دارند که انشاا… فردا به بازی خواهند رسید و آرزو می‌کنم دست پر به ایران بازگردیم.

مصطفی قنبرپور (سرمربی تیم ملی 15 سال)

پرسپولیس توانست با یک بازی متفکرانه و هوشمند و بسیار درگیرانه در زمین لغزنده نتیجه بازی را به سود خود تمام کند ولی واقعیت امر این است که ما فردا بعدازظهر با تیم ملی اسلواکی که تیم قدرتمندی است و یکبار از ما شکست خورده بازی می‌کنیم. امیدوارم تا آن بازی بچه‌ها بتوانند یک ریکاوری خوب بدنی و یک ریکاوری ذهنی را داشته باشند که بتوانند انشاا… با تمرکز در آن بازی نتیجه مطلوب و کسب قهرمانی را برای خودمان بدست بیاوریم.

امیر مشیری (سرپرست روابط بین الملل باشگاه)

مسوولان برگزاری این تورنمنت برنامه‌های ویژه‌ای را برای فینال این مسابقات در نظر گرفته‌اند که پرسپولیس با انجام مسابقات زیبا و جذاب خود توانست نظرها را به سوی خود جلب کند و در این زمان شاهد بودیم که تلویزیون، رادیو و رسانه‌های دیگر تاکید خاصی روی تیم پرسپولیس داشتند و امیدوارم با برتری در دیدار فینال مسیر این پیشرفت هموارتر گردد.

داود معصوم دوست (تدارکات تیم)

یک بازی حیثیتی را بردیم. دیروز بازی را برده بودیم. از هر نظر از آنها برتری داشتیم اما آنها کاری کردند که در تاریخ فوتبال بی‌سابقه بوده و بازی که یک نیمه آن را برده بودیم، تجدید شد ولی با همت بچه‌ها و توسل به نام مولا علی (ع) شرمنده هواداران پرسپولیس و مردم ایران نشدیم. امیدوارم با تلاش و غیرت ایرانی، این بچه‌ها پرچم‌دار خوبی برای فوتبال پرسپولیس و ایران باشند و با جام به ایران برگردیم.

بازیکنان پرسپولیس:

نیما داغستانی: خیلی خوشحالم که در این مسابقات توانستیم شرکت کنیم و به این مرحله برسیم. از اعتماد باشگاه و کادر فنی تشکر می‌کنم و امیدوارم با قهرمانی در این تورنمنت پاسخ این اعتماد را بدهیم.

رضا شکاری: بازی سختی بود اما به فینال رسیدیم و به امید خدا تلاش می‌کنیم بتوانیم این تیم را هم ببریم.

مجتبی ساعدی: بازی خوب بود. بچه‌ها خوب بازی کردند. زحمت کشیدند و ثمره آن حضور در فینال است و بازی بعد هم می‌بریم چون برای قهرمانی به اینجا آمده‌ایم.

سجاد کریم‌زاده: تیم ملی مالزی شرایط میزبانی داشت و داوری هم به نفع آنها بود اما به لطف خدا خوب جنگیدیم و بازی را بردیم. از اول هم برای قهرمانی آمده بودیم و فردا با جام بر می‌گردیم.

رضا کریمی: بازی خیلی خوبی بود. تیم ما عالی کار کرد. از همه کادر فنی و بازیکنان تشکر می‌کنم. می‌خواهیم فردا هم خوب باشیم.

علی صادق‌تبار: سطح مسابقات خیلی بالا بود. مخصوصا این بازی و امیدوارم در فینال به برتری برسیم و کاپ قهرمانی را به مردم ایران تقدیم کنیم.

مهدی عبدا…‌وند: امروز بازی سختی بود. آنها میزبان بودند و خیلی انگیزه داشتند. آمده بودند بازی را ببرند ولی بچه‌های ما عالی بازی کردند و توانستند به فینال صعود کنند. بازی بعد هم خیلی مشکل است و ما کمتر از آنها استراحت کردیم ولی با تمام انگیزه می‌رویم تا آن بازی را هم ببریم و قهرمان شویم.

فرشاد کولیوند: سطح بازها بسیار بالا بود. امروز بازی سختی نداشتیم و تیم‌های قبلی بهتر بودند اما حساسیت این مسابقات، بازی امروز را مشکل کرده بود و انشاا… با کاپ قهرمانی به ایران باز می‌گردیم.

آرش شهامتی: انشاا… فردا فینال را هم می‌بریم و اول می‌شویم.

علیرضا علیپور: بازی سطح خیلی بالایی داشت. امروز هم رفتیم و بردیم و توانستیم پاسخ اعتماد کادر فنی را بدهیم. انشاا… می‌بریم.

محمد باقی‌نیا: بازی خوب بود. به هر حال تیم میزبان بودند و انگیزه داشتند و داوری و همه چیز به سود آنها بود و خدا را شکر، توانستیم این بازی را ببریم و در برابر اسلواکی هم سعی می‌کنیم قهرمان بشویم.

فتح‌ا… دورزی: با تلاش بچه‌ها، مطمئنم اول خواهیم شد.

حمیدرضا حبیب‌زاده: کادر فنی خیلی زحمت کشید و مشخص بود بازی را می‌بریم و بردیم. قهرمانی دور از دسترس نیست.

وحید افتاری: ما به خاطر شرایط دیروز و خستگی بازیکنان با مشکل روبرو شدیم ولی به هر شکل بازی را بردیم. انشاا… فینال را هم می‌بریم.

امیرحسین جعفری: بازی عالی بود و تلاش بچه‌ها و کادر فنی باعث این صعود شد و شک نکنید در فینال هم پیروز خواهیم شد.

سعید حسین‌پور (کاپیتان): لطف خدا و تلاش بچه‌ها باعث این برد شد و ما برای قهرمانی آمده‌ایم و به احتمال زیاد می‌بریم.

نیما مختاری: شرایط میزیانی، بازی را سخت کرده بود و داوری و همه چیز با آنها بود. به لطف خدا توانستیم به پیروزی برسیم. فاصله کم بازی‌ها و خستگی، کیفیت کار ما را گرفته بود. فینال جبران می‌کنیم و قهرمان خواهیم شد.

مصطفی رخ‌بین: امروز بازی فوق‌العاده سخت بود. بازی دیروز فشار زیادی روی ما آورد ولی با انگیزه و با غیرت ایرانی توانستیم این بازی را ببریم. انگیزه ما این است که فردا بتوانیم قهرمانی را برای فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس بگیریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)