هفته سی و دوم رقابت های فوتبال بوندس لیگای آلمان با شکست اینتراخت برانشوآیگ مقابل هرتابرلین و پیروزی بایرن مونیخ پیگری شد.

به گزارش ایرنا، هفته سی و دوم بوندسلیگلی آلمان عصر امروز (شنبه) با انجام 5 بازی همزمان پیگیری شد که در یکی از این دیدارها، تیم هرتابرلین با 2 گل بر میهمان خود اینتراخت برانشوآیگ غلبه کرد.

در این مسابقه که دانیل داوری سنگربان ملی پوش ایرانی 90 دقیقه در ترکیب تیم برانشوآیگ حضور داشت، بروکس و آلاگویی به ترتیب در دقایق 61 و 77 برای هرتابرلین گلزنی کردند.

تیم برانشوایگ با این شکست 25 امتیازی و قعرنشین بوندسلیگای آلمان باقی ماند تا به طور حتم در پایان فصل جزو سه تیم قعر جدولی باشد.

تنها امید تیم برانشوایک در هفته های باقی مانده تلاش برای کسب مقام هجدهمی و حضور در دیدار پلی آف برای بقا در بوندسلیگا است.

تیم هرتابرلین نیز با پیروزی مقابل رانشوآیگ 41 امتیازی شد و در رده دهم قرار گرفت.

در دیدار دیگر امروز (شنبه) شاگردان پپ گواردیولا در تیم فوتبال بایرن مونیخ در دیدار خانگی مقابل وردربرمن با نتیجه 5 بر 2 به برتری رسیدند.

بایرن مونیخ قهرمان زودهنگام بوندسلیگای آلمان با این پیروزی 84 امتیازی شد و وردربرمن نیز 36 امتیازی باقی ماند و به رده چهاردهم نزول کرد.

نتایج سایر دیدارهای همزمان امروز (شنبه) بوندسلیگای آلمان به قرار زیر است:

ولفسبورگ 2 – فرایبورگ 2

هوفن هایم صفر – اینتراخت فرانکفورت صفر

ماینس 2 – نورنبرگ صفر

هفته سی و دوم بوندسلیگای آلمان جمعه شب با تساوی بدون گل تیم های هانوفر و اشتوتگارت آغاز شد و امشب (شنبه) با دیدار بایرلورکوزن و بروسیادورتمند پیگیری می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)