هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با ثبت یک شکست سنگین خارج از خانه برای فولام ، پیروزی مدافع عنوان قهرمانی و برد آبی‌پوشان شهر منچستر پیگیری شد.

به گزارش تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس امشب (شنبه) 4 دیدار برگزار شد که در جریان آنها تیم فوتبال فولام در خانه تیم هال سیتی با نتیجه 6 بر صفر تن به شکست داد. احمد المحمدی (49)، روبرت کورن (60 و 84)، جرج بوید (63)، تام هادل‌استون (67) و مت فریات (74) گل‌های این بازی را برای تیم میزبان به ثمر رساندند.

اشکان دژاگه از ابتدا در ترکیب فولام حضور داشت و در دقیقه 64 جای خود را به دارن بنت داد. فولام با قبول این شکست با 16 امتیاز در رده هجدهم جدول باقی ماند. هال سیتی اما با این نتیجه 23 امتیازی شد و به رده دهم جدول صعود کرد.

در دیگر بازی‌های مهم منچستریونایتد، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها با تک گل دقیقه 57 دنی ولبک در خانه نوریچ پیروز شد و با 34 امتیاز و 2 پله صعود در رده ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس قرار گرفت.

منچسترسیتی هم در خانه خود میزبان کریستال پالاس بود و با تک گل دقیقه 66 ادین ژکو موفق شد میهمانش را شکست داده تا 41 امتیازی شده و به صدر جدول رده‌بندی صعود کند.

مصاف تیم‌های استون ویلا و سوانزی که در ورزشگاه ویلاپارک برگزار شد، با تساوی یک – یک خاتمه یافت.

در تنها دیدار باقی‌مانده از بازی‌های امشب تیم کاردیف میزبان ساندرلند است. در جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی با 41 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های آرسنال و چلسی به ترتیب با 39 و 37 امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)