محمود یاوری می گوید زور استقلال بیرون از استقلال خیلی زیاد است.

کریم اعظمی- خبر؛ تیم فوتبال فجر سپاسی روز جمعه در یک دیدار حساس مقابل صدرنشین لیگ برتر قرار خواهد گرفت. این دو تیم از لحاظ مهره با یکدیگر قابل قیاس نیستند ولی با این حال محمود یاوری و بازیکنان جوانش مانع آسانی برای آبی پوشان نخواهند بود. یاوری شرایط فجر را در آستانه بازی با استقلال مناسب توصیف کرده و معتقد است که تیمش فقط برای برد به میدان خواهد رفت. او در مورد این بازی و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می دهد.
شرایط فجر در آستانه بازی با استقلال چطور است؟
خدا را شکر خوب است. ما فقط روی غفلت و این که بچه ها حرف ها را گوش نکردند به داماش باختیم. من روی تخته نوشته بودم که باید کمترین اشتباه را داشته باشیم و بدون استرس بازی کنیم و منتظر اشتباه حریف باشیم. در زمین مسابقه اما همه چیز برعکس شد و این بچه های ما بودند که استرس داشتند. با این حال نباید بازنده می شدیم ولی حالا به بازی مقابل استقلال فکر می کنیم.
شرایط روحی بازیکنان چطور است، آیا از این لحاظ آماده تقابل با استقلال هستند؟
مطمئن باشید شرایط روحی آنها خوب است. همیشه اولین کار ما بعد از بازی این است که ریکاوری روحی انجام می دهیم و این شامل کادرفنی و بازیکنان می شود. ما کاملا بازی با داماش و گذشته ها را فراموش کرده ایم و حالا به فکر بازی با استقلال هستیم.
چند غایب برای این بازی دارید؟
تا الان که با شما حرف می زنم بازیکن مصدوم نداریم اما جلال علی محمدی 3 اخطاره است.
مثل این که قرار است بازی در ورزشگاه حافظیه برگزار شود؟
بله همین طور است. ما چند جلسه در زمین حافظیه تمرین کردیم و قبلا هم گفته بودم که اگر این زمین را برای تمرین به ما ندهند، حاضر نیستیم مقابل استقلال در حافظیه بازی کنیم. ما از بازی در چمن مصنوعی خیلی ضرر کردیم و مطمئنا بازی در حافظیه هم به نفع ما و هم به نفع حریفان است.
بازی کردن با تیم پرستاره استقلال سخت نیست؟
بهتر است به استقلال بگویید پرقدرت.
چرا؟
چون آنها علاوه بر این که در زمین پرقدرت هستند در بیرون زمین قدرت زیادی دارند. البته من کادرفنی استقلال را دوست دارم و برایشان احترام قائل هستم.
شاید خیلی ها منظور شما را از این که استقلال در بیرون از زمین هم پرقدرت است متوجه شدند. درست است؟
به هر حال نمی توان قدرت آنها را در بیرون از زمین انکار کرد. شما دیدید که در بازی استقلال و راه آهن امیرحسین صادقی اخطار نگرفت و حنیف عمران زاده هم اخراج نشد. اگر این اتفاق طور دیگری رخ می داد آنها نمی توانستند مقابل ما بازی کنند. به هر حال محسن ترکی با این هم تجربه چند جا اشتباه کرد.
خیلی از تیم ها از جمله سپاهان و تراکتور معتقدند که داوری ها به سود استقلال است. در این مورد چه صحبتی دارید، آیا این اشتباهات عمدی نیست؟
خودتان گفتید که بعضی از تیم ها معترض هستند در ضمن من نمی توانم بگویم عمدی است یا نیست. ریاضی قدیم می گوید که همیشه می توان از یک علت به یک مجهول پی برد. به هر حال یک چیزهایی در این فوتبال دیده می شود که پشت سر آن یک چیزهایی نیز گفته می شود.
توقع شما از مسوولان فدراسیون چیست؟
نمی دانم چه بگویم.
راستی شما در این مسابقه نگران داوری نیستید؟
من همیشه نگران داوری هستم. قبل از بازی با داماش هم به من گفتند حاج بابایی دوست صمیمی امیر عابدینی است که البته داور در آن بازی زیاد ما را اذیت نکرد. من امیدوارم شاهد اشتباهات تاثیرگذار نباشیم.
نتیجه را پیش بینی نمی کنید؟
ما به هیچ چیز جز پیروزی فکر نمی کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)