سرمربی تیم فوتبال مس گفت: بازیکنان استقلال در مجموع 30 دقیقه وقت‌کشی کردند.

به گزارش  فارس، محمود یاوری پس از تساوی یک بر یک مس مقابل استقلال خوزستان عنوان کرد: همیشه در سه چهار هفته ابتدایی تیم‌ها به دنبال شناسایی هستند اما ما شناخت خوبی از استقلال خوزستان داشتیم، اما مشکل از تیم خودمان بود که سرعت را با شتابزدگی اشتباه گرفتیم.

وی ادامه داد:‌ ما اشتباهات فردی زیادی داشتیم، استرس در هفته‌های ابتدایی در بازیکنان وجود دارد اما پس از آن برطرف خواهد شد.

سرمربی مس با اشاره به وقت تلف کردن بازیکنان استقلال خوزستان، یادآور شد:‌ تیم حریف برای کسب یک امتیاز به کرمان آماده بود و در مجموع 30 دقیقه بازی وقت تلف کرد و این برای بازی فوتبال ما خوب نیست.

یاوری در مورد شرایط تیمش گفت: بازیکنان خوبی داریم اما باید در خط دفاعی مشکلات ما را برطرف کنیم. سه بازیکن خارجی به تمرینات ما اضافه خواهند شد که دو بازیکن را جذب می‌کنیم و برای بازی‌های آینده آماده‌تر می‌شویم.

سرمربی مس در مورد پنالتی که حسن‌زاده از دست داد، تاکید کرد: من ابتدا به فرزاد حسین‌خانی گفتم که پنالتی بزند اما او گفت که خسته است. پس از آن می‌خواستم مصطفی شجاعی پنالتی بزند که دیدم حسن‌زاده توپ را کاشت و من دیگر حرفی نزدم. به هر حال او چپ‌پاست و زدن پنالتی ریسک بالایی دارد.

یاوری در مورد حضور 60 دقیقه‌ای ادینهو یادآور شد: من پیش از بازی از او شرایطش را پرسیدم و او گفت که 120 درصد آماده است اما در بازی نشان داد که هنوز به مرز آمادگی نرسیده و با گذر زمان شرایط آمادگی را پیدا خواهد کرد.

سرمربی مس درباره تماشاگران کرمانی تصریح کرد: با توجه به تصویری که از آنها ارائه شده بود، برخی افراد فکر می‌کردند که شاید با عقب افتادن تیم، علیه تیم شعار بدهند اما دیدید که کرمانی‌ها تا دقیقه 95 تیم را تشویق کردند و این نشان می‌دهد که یکی از عوامل اصلی به بهترین شکل ممکن کار خود انجام می‌دهد.

یاوری افزود: همه افراد اگر همچون تماشاگران وظایف خود را انجام دهند تیم نتایج بهتری می‌گیرد و می‌توانیم موفق شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)