سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز گفت: تنها به کسب حداکثر امتیاز از بازی‌های باقی مانده فکر می‌کنیم. نه من و نه بازیکنان تیمم به دنبال حاشیه‌ها نبوده و نیستیم.

به گزارش ایسنا منطقه فارس، محمود یاوری در نشست خبری پیش از بازی فجر شهید سپاسی و پرسپولیس تهران گفت: این که پرسپولیس چه حوادثی را داشته ملاک نیست. هر بازی اتفاقاتی دارد که تلاش می‌کنیم آن اتفاقات را به نفع خودمان تغییر دهیم.

یاوری درباره اختصاص نیافتن 90 درصد ظرفیت ورزشگاه به تیم فجر گفت: برای ما مهم مسائل مستطیل سبزرنگ است. سایر موضوعات به مدیریت باشگاه ارتباط دارد. اگرچه فردا تلاش می‌کنیم قرمزها را هم زرد کنیم.

یاوری درباره انتخاب بازیکنان دو رگه توسط کی‌روش برای عضویت در تیم ملی ایران و تاثیر این انتخاب بر انگیزه بازیکنان جوان گفت: من یک تفکر دارم و کی‌روش تفکر خود را. به نظر من کی‌روش مربی کاربلدی است. در جهان صاحب نام و جایگاه است و در این موضوع کاملا حرفه‌ای فکر می‌کند. شاید اگر یاوری بود، ایرانی فکر می‌کرد.

وی ادامه داد: کی‌روش به این فکر می‌کند که کدام بازیکن بهتر شرایط جام جهانی، تیم‌های حاضر در این رقابت و موقعیت بازی‌ها را درک می‌کند.

یاوری گفت: البته باید یادآور شوم که تیمی مانند کره جنوبی تا به حال 10 – 11 بازی تدارکاتی داشته اما تیم ما چند بازی داشته است؟

وی همچنین درباره علت کم بودن فاصله تیم‌های حاضر در لیگ برتر نیز گفت: بخشی از شرایط کلی فوتبال ما به مدیریت حاکم بر فوتبال بازمی‌گردد. اما ما شاهد افت کیفی بازی‌ها هم هستیم.

یاوری با تاکید بر اینکه در بازی فردا مقابل پرسپولیس تهران با تمام ظرفیت برای برد به زمین خواهند رفت گفت: فردا هیچ مصدوم و محرومی نداریم. تنها هادی ایمانی مقداری گرفتگی عضلانی داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)