خبرگزاری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی گفت: اگر مقابل مس پیروز شده بودیم سالم از این شهر بیرون نمی‌رفتیم.

محمود یاوری، سرمربی تیم فجر سپاسی پس از شکست تیمش مقابل مس کرمان گفت: بد بازی کردیم انتظارم از بازیکنان بالاتر بود با وجود اینکه 6 بازیکن کلیدی را در اختیار نداشتیم اما انتظار بیشتری داشتیم. به خاطر این پیروزی به مس تبریک می‌گویم اما از قاسمپور چون بی تجربه و جوان نیست انتظار بیشتری داشتم.

وی با انتقاد از عملکرد قاسمپور در کنار زمین اظهار داشت: مربی نباید بازیکنان ما را تحت تاثیر قرار دهد و روحیه آنها را تضعیف کند.

یاوری همچنین از تماشاگران کرمانی که علیه وی شعار داده بودند انتقاد کرد و گفت: ما اگر برده بودیم سالم بیرون نمی‌رفتیم زیرا علیه ما شعار زیادی علیه ما داده بودند.

سرمربی فجر سپاسی درباره قرار داد حقیقی با پرسپولیس گفت: پرسپولیس با حقیقی داخلی بسته. وی دوست دارد پیشرفت کند و من با وجود مخالفت جلوی او را نمی‌گیرم. کار فجر این است که بازیکنانی مانند حقیقی را به فوتبال تحویل دهد. ما برنده هستیم و آنهایی بازنده هستند که حاصل دسترنج دیگران را می‌خورند.

 

وی افزود: وضع مالی فجر خوب نیست. فوتبال هم به یک بیزینس تبدیل شده و این روزها خرید و فروش بازیکن در فوتبال باب شده است. بازیکن می‌سازیم و تحویل فوتبال مملکت می‌دهیم. دوست دارم که حقیقی پیشرفت کند و مانع جدایی او نمی‌شوم اما، مخالف انتقال او هستم.

وی همچنین درباره علی عسگر گفت: ما علی عسگر را به عنوان سرقفلی می‌خواستیم که هنوز مشخص نیست.

وی در پایان درباره شکست تیم ملی ایران تصریح کرد: یک مربی مانند کی‌روش نباید سنت گرا باشد و بازیکنی که در جوانی دعوت نشده را در سنین بالا دعوت کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)