پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم سپاهان گفت:ما در کنار فولاد،پرسپولیس،تراکتور و استقلال  جنگ سختی برای قهرمانی داریم.

زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب آهن درباره بحث مطرح شده پس از بازی هفته گذشته مقابل پرسپولیس عنوان کرد:من پای حرفم ایستاده ام.از این اظهارات خیلی تعجب می کنم اما نه از دایی و نه داور مسابقه عصبانیتی ندارم . متاسفم که در این مسابقه باید 5،6 گل می زدیم اما این اتفاق نیفتاد.از سر منطق و عقل به فوتبال باید نگاه کرد و با تعقل ابراز نظر کنیم.

وی ادامه داد:من هیچ ادعای خاصی ندارم.سوابق ورزشی من کاملا مشخص است.شاید وقتی علی دایی حتی به دنیا نیامده بود من در فینال جام اروپا بازی می کردم.کارنامه کاری من چه به عنوان بازیکن و چه مربی بزرگ تر از نام علی دایی است.البته دایی اسطوره فوتبال ایران است و من توصیه می کنم که او واقع بینانه تر به موضوعات نگاه کند.

سرمربی سپاهان درباره اظهارات سید جلال حسینی بیان داشت:من از فردی مثل سید جلال حسینی و بازیکنانی که در زمین بودند و صحنه را دیدند و از نزدیک شاهد خطای بازیکنان پرسپولیس بودند تعجب می کنم.اعتقاد دارم پنالتی صحیح بود.

وی ادامه داد:ما پارسال با 10 بازیکن در دو دیدار رفت و برگشت مقابل استقلال بازی کردیم.اخراج فرشید طالبی به هیچ وجه موجه نبود و حتی می توانستیم بازی را به نفع خود به پایان ببریم.پرسپولیس در این مسابقه 90 دقیقه وقت داشت اما از نظر کیفیت به گرد ما هم نرسید.متاسفم چرا از موقعیت هایمان استفاده نکردیم و پرسپولیس را با 5،6 گل بدرقه نکردیم.

وی درباره دربی اصفهان گفت:بازی پرفشاری را مقابل ذوب آهن خواهیم داشت.اگر نتوانیم سه امتیاز مسابقه را با پیروزی مقابل ذوب آهن کسب کنیم برد ما در برابر پرسپولیس هم بی ارزش می شود.

کرانچار افزود:من و لوکا همدیگر را خوب می شناسیم.هر قدر من لوکا را می شناسم او هم از من شناخت دارد.او مربی سپاهان هم بوده است اما سپاهان امروز با سپاهان چند سال پیش تفاوت زیادی دارد.بازیکنان زیادی به این تیم آمده و رفته اند و ما در بازی جمعه به دنبال این هستیم با پیروزی مقابل ذوب آهن به صدر جدول برگردیم.

کرانچار افزود:در این دو سال که در سپاهان هستم همیشه گفته ام شهرآوردهای دیگری هم در ایران به جز شهرآورد استقلال و پرسپولیس وجود دارد و شهرآورد سپاهان و ذوب آهن و شهرآوردهای دیگری در شهرهای ایران همه و همه شرایط حساس و وِیژه خود را دارند.علی رغم جدول رده بندی من احتیاط می کنم و به بازیکنان خود گوشزد کرده ام که باید برای قهرمانی در لیگ تمام تیم ها را از پیش رو برداریم.ما در کنار فولاد،پرسپولیس،تراکتور و استقلال  جنگ سختی برای قهرمانی داریم.

وی درباره نقاط ضعف و قوت ذوب آهن گفت:ذوب آهن شرایط خوبی دارد.لوکا اندیشه های تاکتیکی خوبی را وارد تیمش کرده است اما بازیکنان ما هم آمادگی لازم را دارند و از شرایط خوبی برخوردار هستند.فکر می کنم شرایط خط دفاعی ذوب آهن به گونه ای است که در بازی فردا می توانیم آنها را غافلگیر کنیم.قصد تحقیر خط دفاعی ذوب آهن را ندارم اما آنها دچار ضعف هستند.

سرمربی سپاهان افزود:مهدی رجب زاده خطرناک ترین بازیکن ذوب آهن است و بازیکنان جناح چپ ذوب آهن می توانند ما را غافلگیر کنند.برای همه این ها برنامه های خاص خودمان را داریم و امیدواریم همانند بازی با پرسپولیس شرایط خوبی داشته باشیم.

وی درباره وضعیت مجتبی جباری گفت:قصه جباری برای ما به پایان رسید.او در این لیگ برای سپاهان نقش اندکی داشت.در مقابل از عدم حضور محرم نوید کیا عمیقا ناراحتم و امیدوارم او هر چه زودتر به جمع ما اضافه شود.

کرانچار گفت:انتظار دارم روز جمعه ورزشگاه فولادشهر سرشار از تماشاگران دو تیم باشد و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم و فوتبال اصفهان برنده دربی باشد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)