مرجع خبری پرسپولیس :  مربی دروازه بان های پرسپولیس ضمن ابراز رضایت از شرایط این تیم در اردوی کیش گفت: امیدوارم بچه ها در بازی های آینده جوابگوی زحمات کاشانی و دیگر مسئولان باشگاه باشند.

 

محمدعلی یحیوی در خصوص آخرین شرایط سرخپوشان در اردوی کیش گفت: «همانطور که پیش بینی می شد، برنامه هایی را که مدنظر داشتیم طی چند روز گذشته به خوبی انجام دادیم و به اهدافی که مدنظر داشتیم رسیدیم.»

 

مربی دروازه بان های پرسپولیس، افزود: «پیشرفت بازیکنان پرسپولیس کاملا ملموس است و امیدوارم که بچه ها تذکرات کادرفنی را در 2 دیدار پیش رو به خوبی در زمین پیاده کنند.»

 

محمد علی یحیوی در خصوص وضعیت دروازه بان های پرسپولیس افزود: «خوشبختانه احمدی و دو دروازه بان جوان تیم مثل سایر بازیکنان به خوبی تمرین کردند و در آمادگی مطلوبی قرار دارند. البته بهتر است که در این خصوص خیلی حرفی نزنیم چرا که باید در جریان مسابقه پاسخگو باشند و خودی نشان دهند.»

 

وی در پایان صحبت هایش عنوان کرد: «جا دارد تشکر ویژه ای داشته باشم از مسئولان باشگاه که شرایط خوبی را برای برگزاری اردو مهیا کردند. این یکی از بهترین اردوهای ما طی چند وقت اخیر بوده و امیدوارم بچه های جوابگوی زحمات کاشانی و دیگر مسئولان باشگاه باشند.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)