عاقبت حركت مكاني درس عبرتي براي ديگران است

مرجع خبری پرسپولیس : مربي دروازه‌بان‌هاي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: گل خوردن استيل‌آذين در دقايق پاياني و عاقبت وقت‌كشي مكاني، درس عبرتي بود تا ديگران اين رفتارها را ديگر تكرار نكنند.

 

محمد علي يحيوي در خصوص بازي روز گذشته پرسپوليس برابر استيل‌آذين اظهار داشت: بازي خوبي را به نمايش گذاشتيم و ما مستحق برد بوديم، اما با كمال تعجب بايد بگويم كه واقعا استيل‌آذين هم چهره متفاوتي را از خود به نمايش گذاشت.

وي افزود: نقطه كور اين بازي به اتفاق‌هاي دقايق پاياني مربوط مي‌شود. به نظرم سوشا مكاني حركت پسنديده‌اي را انجام نداد و اگر مشكل داشت چرا هواداران ما را تحريك مي‌كرد و يا اگر او نمي‌توانست ادامه كار بدهد چرا توپ را با كمك يكي از بازيكنان تيم خودش دورتر از محوطه جريمه به داخل اوت پرتاب نكرد.

 

يحيوي گفت: اين عاقبت و درس عبرتي براي افرادي است كه مي‌خواهند روند يك بازي فوتبال را از كار بيندازند. برخي نوشته‌اند علي دايي دستور فوتبال ناجوانمردانه را داده است كه اين اصلا درست نيست. ايشان به هيچ عنوان دستور چنين كاري را نداد و فقط به دليل وقت كشي، نسبت به عملكرد مكاني اعتراض كرد.

 

 

يحيوي خاطرنشان كرد: حتي داور بازي نيز بالاي سر مكاني بود و اگر او صلاح مي‌دانست قطعا پزشك تيم را وارد زمين مي‌كرد، اما پس از اينكه ديد مكاني مشكلي ندارد، دستور ادامه بازي را داد. دروازه‌بان جوان استيل‌آذين بايد بيشتر دقت كند تا ديگر شاهد اين اتفاقات نباشد. مخصوصا حركت بعد از به ثمر رسيدن گل كه درباره‌اش حرفي نمي‌زنم.

وي تاكيد كرد: اگر ما بي‌دقت نبوديم كار به اينجا نمي‌كشيد و قطعا مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتري بزنم. بايد اين بازي را فراموش كنيم تا اتفاقاتش درسي براي ديگران باشد كه كارهاي عرب‌ها و كشورهاي ديگر را در فوتبال ما ياد نگيرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)