مرجع خبری پرسپولیس : مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس، گفت:” جای حقیقی و دیگر ملی پوشان پرسپولیس در اردوی مشهد خالی بود اما این اردو از اردوهای به موقع و خوب تیم بود و اثرات خوبی برای ما داشت.”


محمد علی یحیوی درباره وضعیت دروازه‌بان‌های پرسپولیس، گفت:” ما دروازه‌بان‌های آماده‌ای در تیم‌مان داریم به طوری که رقابت برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی رقابت نزدیکی است.”

 

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس درباره حضور مسعود داستانی و بنیامین محمودی، دو دروازه‌بان امید پرسپولیس در اردوی مشهد، تصریح کرد:” کادر فنی پرسپولیس همیشه نگاه ویژه ای به حضور جوانان در تیم داشته و حضور این دو دروازه‌بان جوان ما هم در همین راستا بود. این دو دروازه‌بان بازیکنان آینده داری هستند و تصمیم گرفتیم در اردوی مشهد در کنار ما و در کوران تمرینات تیم باشند.

 

وی ادامه داد : ضمن اینکه در روزهایی که حقیقی در کنار ما نبود، حضور این دو بازیکن جوان می‌توانست شادابی تمرینات ما را مضاعف کند.”

 

یحیوی درباره میزان آمادگی دروازه‌بان‌های پرسپولیس، گفت:” دروازه‌بان‌های ما آمادگی خوبی دارند. حضور حقیقی در جمع ملی پوشان که مشخص کننده میزان آمادگی این بازیکن است و رحمان احمدی هم در وضعیت مطلوبی است. برای پرسپولیس عجیب نیست اگر بیش از یک دروازه‌بان در ترکیب تیم ملی داشته باشد و ما تلاشمان آماده کردن دروازه‌بان‌هایمان برای روزهای پرفشار بازی‌های تیم و معرفی آنها به تیم ملی است.”

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)