خبر سرخ: پرسپولیس در مقایسه با فصول گذشته، در نیم فصل اول این دوره از لیگ برتر اصلا بد کار نکرده است.

پرسپولیس نیم فصل اول لیگ بیست و یکم را با امتیاز ۳۲ به پایان برد تا پایین تراز استقلال ۳۵ امتیازی در رده دوم بایستد، آن هم استقلالی که به جز پنالتی‌های سریالی ۲ امتیازش را هم با سهمیه فدراسیون دریافت کرد.

این در حالی است که برخی منتقدین مغرض معتقدند پرسپولیس در این فصل صلابت گذشته را نداشته و با قهرمانی فاصله دارد با این حال همین تیم توانسته رکورد سال گذشته خود را بهبود ببخشد.

پرسپولیس فصل قبل با هدایت گل محمدی در پایان نیم فصل اول ۳۰ امتیاز دشت کرد و بالاتر از سپاهان ۲۸ امتیازی توانست عنوان قهرمانی نیم فصل را از آن خود کند. سرخپوشان در نیم فصل دوم هم ۳۷ امتیاز گرفتند یعنی ۷ امتیاز بیشتر از نیم فصل اول و توانستند با ۶۷ امتیاز عنوان قهرمانی خود در پایان فصل را قطعی کنند.

بدین ترتیب گل محمدی دو امتیاز بیشتر از پرسپولیس سال قبل که تحت هدایت خودش بود امتیاز گرفت. همچنین در بین دوره‌های اخیر که پرسپولیس توانسته قهرمان شود، جز در لیگ هفدهم که سرخپوشان با هدایت برانکو در نیم فصل اول ۳۶ امتیاز گرفتند و پارس جنوبی با ۲۹ امتیاز دوم شد، در سایر دوره‌ها عملکردی بهتر از این فصل نداشتند و در لیگ شانزدهم هم پس از کسب ۳۲ امتیاز در نیم فصل اول، در نهایت قهرمان شدند.

به عبارتی پرسپولیس این فصل پس از تیم لیگ هفدهم، بهترین عملکرد را در نیم فصل اول داشته و با وجود تمام کارشکنی ها و چندین و چند ملی پوشی که در دو سال اخیر از این تیم جدا شد هواداران خود را امیدوار نگه داشته است، آن هم در شرایطی که رقیب تا بن دندان مسلحی مثل سپاهان که یک تیم کامل روی نیمکت دارد در جدول معیشتی ۳ امتیاز و در جدول واقعی ۶ امتیاز از پرسپولیس کمتر دارد.

بد نیست بدانید پرسپولیس در لیگ هجدهم در پایان نیم فصل اول ۳۱ امتیاز کسب کرد و در رده سوم و پایین تر از سپاهان و پدیده ایستاد اما در نیم فصل دوم ۳۰ امتیاز گرفت و در نهایت با ۶۱ امتیاز توانست عنوان قهرمانی فصل را از آن خود کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)