گزینه مراکشی پرسپولیس برای تقویت سمت چپ خط دفاعی به الاهلی مصر رفت.

پس از جدایی «عبدالکریم حسن» مدافع قطری تیم فوتبال پرسپولیس، مدیران این باشگاه به دنبال جذب بازیکن مطرح در پست این بازیکن هستند و در همین رابطه مذاکراتی را با باشگاه سوچی روسیه برای جذب «یحیی عطیه الله» مدافع مراکشی داشتند و حتی به توافقاتی هم دست یافته بودند اما این انتقال شکل نگرفت.

با اعلام باشگاه سوچی روسیه این بازیکن با عقد قراردادی به مدت یک فصل قرضی و با بند خرید دائمی راهی الاهلی مصر شد تا سرخ‌پوشان تهرانی در جذب این بازیکن ناکام بمانند.

باشگاه سوچی که به‌خاطر سقوط از لیگ برتر به لیگ یک روسیه تصمیم به فروش مدافع چپ مراکشی خود گرفته بود، در اطلاعیه‌ای شبانه با تیتر «یحیی عطیه‌الله به کار خود در مصر ادامه می‌دهد!» نوشت:

«مدافع ۲۹ ساله مراکشی برای فصل ۲۵-۲۰۲۴ به صورت قرضی در الاهلی قاهره بازی خواهد کرد که برای چهل و چهارمین بار در تاریخ خود عنوان قهرمانی مصر را به دست آورد. عطیه‌الله قبل از جدایی قرضی قراردادش را با سوچی تا پایان فصل ۲۷-۲۰۲۶ تمدید کرد. علاوه بر این، پرافتخارترین باشگاه در قاره آفریقا (الاهلی مصر) نیز پس از اتمام قرارداد قرضی، حق خرید دائمی بازیکن را خواهد داشت. عطیه‌الله در فوریه سال ۲۰۲۴ به باشگاه سوچی پیوست. او در فصل اخیر لیگ برتر روسیه در ۱۱ بازی حضور یافت که در آن یک گل پیروزی مقابل اسپارتاک مسکو به ثمر رساند و سه پاس گل داد.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)