پرسپولیس علیرغم جذب ستاره های لیگ یازدهم در تابستان هرگز نتوانست انتظارات را برآورده کند و اعتراض هواداران که در بازی با تراکتور به اوج خود رسیده بود باعث شد مدیران این تیم به فکر خانه تکانی و جذب بازیکنان جدیدی برای این تیم باشند.

به گزارش جهان ؛ پشت این خانه تکانی عجیب هم حمید استیلی قرار دارد که این روزها به عنوان دست راست رویانیان شناخته می شود. استیلی که تجربه خوبی در جذب بازیکن در لیگ ششم دارد به مدیر تیم قول مساعد داده تا نقاط ضعف تیم را با جلب رضایت بازیکنان مورد نیاز برطرف کند. در این میان برخی بازیکنان هم قرار دارند که با توجه به شرایط و فضای پرسپولیس نتوانستند خود را اثبات کنند و در نظر دارند نیم فصل دوم را در فضای جدیدی ادامه دهند. شهاب گردان یکی از محتمل ترین گزینه های جدایی این تیم است. شهاب با توجه به رابطه ای که با مسوولان و برخی بازیکنان سپاهان قصد دارد در نیم فصل دوم با پیراهن زردپوشان به میدان برود. مهرزاد معدنچی دومین گزینه جدایی پرسپولیس مهرزاد معدنچی است. اما مسئله این است که معدنچی با پای مصدوم خودش از تیم نمی رود. واسطه هایی که در اول فصل باعث حضور او در تیم و حتی چند بازی نصفه و نیمه در این تیم شدند از پرسپولیس دور شده اند و چپ پای پرسپولیس تکیه گاهی در این تیم ندارد. علاوه بر این مهرزاد نتوانست انتظارات را در بازی هایی که به میدان رفت برآورده کند و درهای پرسپولیس برای خروج او در نیم فصل باز شده اند.

سامان آقازمانی، زمانی که متوجه شد نه تنها در تفکرات مانوئل بلکه در تفکرات باشگاه هم جایی ندارد از پیشنهادات خارجی خود صحبت کرد! اما شنیده می شود که در تمام این سال هایی که در پرسپولیس بازی می کرد زیر فشار انتقادات قرار داشته یکی از جدا شده های صد در صد پرسپولیس در نیم فصل است و شاید زیر نظر گوادیولای وطنی از نظر فنی رشد کند.

حمید علی عسگری که بعد از مشکلاتی که با پرسپولیس داشت یک هفته را دور از پرسپولیس و با برچسب اخراج رو به رو شده بود هم احتمالا یکی دیگر جدا شده های پرسپولیس است. بعد از اینکه درودگر به علی عسگری پیشنهاد حضور در ملوان را داد و با برخورد پرسپولیسی ها رو به رو شد اکنون پرسپولیس به دنبال این است که او را با یکی از بازیکنان مورد نظر خود معاوضه کند. این معاوضه می تواند با علیرضا جهانبخش بازیکن موثر داماشی ها باشد. رویانیان مذاکره خود با قویدل را در زمینه معاوضه این دو آغاز کرده و بعید نیست با آن موافقت شود. مذاکره ای که با مخالفت عابدینی مدیر عامل داماشی ها رو به رو شده و عنوان کرده هرگز با این انتقال موافقت نخواهد کرد. اما احتمال اینکه در آخرین لحظات به معاوضه جهانبخش با هادی نوروزی رضایت دهد زیاد است. اما در این سو با توجه به جدایی احتمالی کریم انصاریفرد و لژیونر شدن شماره 9 پرسپولیسی ها بعید است رویانیان با جدایی نوروزی موافقت کند.

یعقوب کریمی که در ابتدای فصل مشکلات زیادی در رابطه با مذاکره اکبر محمدی (سرمربی تیم ملی جوانان) با او برای حضور در پرسپولیس به وجود امده یک بار دیگر تحت نظر پرسپولیس قرار گرفته است. شنیده می شود مسوولان پرسپولیس به دنبال این هستند نظر مسوولان نفتی را برای در اختیار گرفتن پدیده جدید فوتبال ایران جلب کنند و حتی حاضر شده اند مبلغ رضایت 400میلیونی پرداخت کرده و حق انتقال احتمالی او به اروپا را نیز با نفتی های تهرانی شریک شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)