معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت: بابت تبلیغات محیطی چیزی پرداخت نشده و این یکی از دغدغه‌های ماست، چون پول زمین را می‌دهیم ولی پولی به ما برنمی‌گردد.

رضا یلوه درباره اینکه اسپانسر باشگاه پرسپولیس تاکنون چه میزان از تعهداتش را عملی کرده است، گفت: تا الان به تعهدات‌شان عمل کرده‌اند و پرداخت بعدی هم قرار است آخر شهریور باشد. با توجه به فشار مالی که روی باشگاه است آنها با چند شرکت معتبر مذاکره کرده‌اند تا قبل از این تاریخ هم منابعی را در اختیار ما قرار دهند.

وی درباره اینکه آیا باشگاه از امتیاز تبلیغات محیطی مسابقات چیزی دریافت کرده است، عنوان کرد: تا الان برای تبلیغات محیطی چیزی پرداخت نشده و این یکی از دغدغه‌های ماست، چون پول زمین را ما می‌دهیم ولی پولی به ما برنمی‌گردد. برای هر بازی ۲۵۰ میلیون ورزشگاه آزادی از ما می‌گیرد و ۱۰۰ میلیون هم بابت تبلیغات محیطی به سازمان توسعه اماکن ورزشی پرداخت می‌شود. این یکی از نگرانی‌های ماست.

وی راجع به اینکه با وجود این هزینه ها باشگاه پرسپولیس نمی‌توانست در غیاب هوادارانش خود روی سکوها تبلیغ کند، اظهار داشت: کانون هواداران ما همین بحث داشت و با چند اسپانسر هم هماهنگ کردیم ولی اجازه تبلیغ روی سکو را به ما ندادند. با این حال متاسفانه دیدیم در بازی با ذوب‌آهن روی سکوها هم تبلیغ کرده‌اند.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: برای ۱۵ بازی میزبانی یک میلیارد و پانصد میلیون باید هزینه کنیم ولی در آخر چیزی که از تبلیغات به باشگاه برمی‌گردد خیلی کمتر است. خیلی از شرکت‌ها برای وجود استقلال و پرسپولیس در لیگ سرمایه گذاری می‌کنند ولی این باشگاه‌ها از این امتیاز سهمی ندارند. فرمولی در رابطه با نحوه تقسیم حق تبلیغات محیطی در اختیار ما قرار داده نشده است. طبق فرمول دوستان، پرسپولیس و استقلال در آخر بدهکار هم می‌شوند. برای هر بازی که میزبان هستیم ۳۵۰ میلیون تومان می‌دهیم. آقای کریمی (رئیس شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی) اعلام کرده بود چون ما ورزشگاه را به استقلال و پرسپولیس اجازه می‌دهیم، اگر آنها تمایل داشته باشند باید خودشان تبلیغات را انجام دهند ولی قانونی وجود دارد که مدیران قبلی امضا کرده‌ و اختیارات را به سازمان لیگ داده‌اند.

یلوه راجع به اینکه چرا در زمان غیبت هواداران بازی‌ها در ورزشگاه کاظمی برگزار نشد، گفت: شورای تأمین باید مجوز بدهد که تا الان این مجوز داده نشده و ما مجبور بودیم در ورزشگاه آزادی بازی‌ها را برگزار کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)