خبرگزاری پرسپولیس : پایگاه خبری یورو اسپورت به تحلیل رکورد شکنی لیونل مسی و پایین کشیدن گرد مولر آلمانی از رکورد بهترین گلزن فوتبال جهان پس از 40 سال پرداخت.

سایت معتبر یورو اسپورت در تحلیل رکورد شکنی لیونل مسی به معرفی 5 رکورد غیرقابل دسترس برای شماره 10 بارسلونا و تیم ملی آرژانتین پرداخت که بعید به نظر می رسد ستاره آرژانتینی به این سادگی ها به آن ها دست پیدا کند.

 

بیشترین گل به ثمر رسیده در یک بازی

برای شکستن این رکورد تنها یک راه وجود دارد که فدراسیون فوتبال آرژانتین یک بازی دوستانه با یک تیم فوتبال محلی و آماتور ترتیب دهد ! این رکورد در اختیار تامپسون مهاجم تیم ملی فوتبال استرالیاست که در پیروزی 31 بر صفر تیم کشورش مقابل آمریکن ساموا به تنهایی 13 گل در یک مسابقه به ثمر رساند. بیشترین گل لیونل مسی در یک مسابقه 7 گل بوده است.

 

رکورد لیونل ، نیشخند دایی!

31 گل ملی لیونل مسی از نظر یورو اسپرت برای علی دایی مهاجم سابق تیم های پرسپولیس، بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال ایران بیشتر از یک نیشخند ارزش ندارد! علی دایی با 109 گل رکورددار گل های ملی در جهان است و به نظر می رسد رکورد او هم بیش از اندازه دست نیافتنی باشد!

 

بیشترین گل در فینال لیگ قهرمانان اروپا

به نظر می رسد این رکورد هم تا ابد برای فرانس پوشکاش اسطوره باشگاه رئال مادرید باقی بماند. پوشکاش در فینال لیگ قهرمانان و در جریان پیروزی 7-3 رئال مادرید مقابل مقابل آینتراخت فرانکفورت آلمان به تنهایی 4 گل به ثمر رساند و جاودانه شد.

 

بیشترین گل زده در جام جهانی

این رکورد دست نیافتنی در اختیار فونتاین فرانسوی با 13 گل زده در جام جهانی 1958 است !

 

بیشترین گل در یک دیدار جام جهانی

اولگ روسی که در جام جهانی 1994 به تنهایی 5 بار دروازه کامرون را باز کرد در این مورد رکورددار است. رکورد بیشترین گل زده در یک بازی لالیگا هم در اختیار باتا از بیلبائو و کوبالا از بارسلوناست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)