سرمربی تیم فوتبال بروسیا دورتموند آلمان، پیشنهاد هدایت تیم فوتبال منچستریونایتد را رد کرد و گفت: منچستریونایتد تیم بسیار بزرگی است و به طرفداران آن احترام می گذارم اما من به تعهد خودم در مقابل دورتموند و طرفدارانش پایبندم.

به گزارش ایرنا، یورگن کلوپ در حالی به عنوان یکی از گزینه های مد نظر برای جانشینی دیوید مویس سرمربی برکنار شده تیم فوتبال منچستریونایتد انگلستان مطرح شده است که چند ماه قبل (اکتبر 2013) قرارداد همکاری خود با دورتموند را تا سال 2018 تمدید کرده است.

یورگن کلوپ در هنگام تمدید قرارداد خود با این تیم، تاکید کرده بود که عاشق دورتموند است و هیچ چیزی موجب نخواهد شد وی تا پایان قراردادش (سال 2018) این تیم را ترک کند.

رسانه های انگلیسی امروز با اعلام خبر برکناری دیوید مویس از سرمربیگری تیم فوتبال منچستریونایتد از یورگن کلوپ، لوییس فان خال هلندی، کارلو آنجلوتی سرمربی رئال مادرید، دیه گو سیمونه مربی آتلتیکو مادرید و همچنین کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به عنوان گزینه های مطرح برای هدایت شیاطین سرخ نام برده اند.

البته باشگاه منچستر اعلام کرده که معرفی سرمربی این تیم به بعد از جام جهانی موکول شده و در حال حاضر کریس وود و فیل نویل هدایت این تیم را برعهده دارند.

هفته گذشته همچنین رسانه های آلمانی و اسپانیایی از علاقه مدیران تیم فوتبال بارسلونا برای به خدمت گرفتن سرمربی تیم فوتبال بروسیا دورتموند خبر داده بودند که یورگن کلوپ، پیشنهاد این تیم اسپانیایی را نیز رد کرد.

کارشناسان فوتبال و رسانه های ورزشی آلمان از یورگن کلوپ سرمربی موفق تیم فوتبال بروسیا دورتموند به عنوان گزینه اصلی جایگزینی یوآخیم لو سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور نام می برند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)