پرسپولیس نیوز: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: برانکو ابتدا تیمش را برای گل نخوردن به زمین فرستاده بود و برنامه داشت تا روز ضدحملات به گل برسد.

رحیم یوسفی در باره برد پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی تبریز گفت: پرسپولیس به اندازه کافی بازیکن ندارد و دیروز دیدیم که بازیکنان جوانی در ترکیب این تیم قرار گرفتند، اما به هر حال پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و نامش لرزه به اندام تیم‌های مقابل می‌اندازد. به نظر من پرسپولیس امروز عاقلانه بازی کرد و حتی گل دوم هم صحیح بود، اما به هر حال اشتباهاتی هم در بین برخی از بازیکنان دیدیم که باید این مسائل برطرف شود. از نظر من با وضعیتی که پرسپولیس دارد، بازیکنان این تیم هنر کردند.

وی تصریح کرد: البته ما امروز با تیمی بازی کردیم که خیلی قدرتمند نبود، اما به نظر می‌رسد با این شرایط اگر مقابل سپاهان و ذوب‌آهن بازی کنیم، دچار مشکل خواهیم شد. سپاهان و ذوب‌آهن تیم‌های بزرگ و با ثباتی هستند و با این نوع بازی و با این نفرات خیلی سخت است که مقابل تیم‌هایی که نام بردم شکست نخوریم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد نحوه بازی این تیم در تبریز افزود: هر مربی ابتدا تیمش را برای گل نخوردن به زمین می‌فرستد و مطمئنا برانکو هم ابتدا طوری تیمش را به زمین فرستاد که گل نخورد. پرسپولیس هم امروز همین کار را انجام داد و ابتدا گل نخورد و بعد روز ضدحمله گل زد و به هر حال این شرایط تیم پرسپولیس در بازی با ماشین سازی تبریز بود.

یوسفی در مورد اینکه پرسپولیس می‌تواند باز هم در لیگ قهرمان شود، گفت: اگر پرسپولیس تا پایان نیم‌فصل همین طوری عاقلانه بازی کند و باخت ندهد، به نظر من در نیم‌فصل دوم شرایط بهتر خواهد شد و پرسپولیس باز هم می‌تواند قهرمان شود. مطمئنا در نیم‌فصل بازیکنان جدید به این تیم اضافه می‌شوند و شرایط برای ادامه کار بهتر خواهد شد. در بازی‌های باقیمانده باید تلاش کرد تا باختی نداد و به نظرم در این شرایط مساوی بهتر از هر چیزی است.

وی در مورد اینکه بهترین بازیکن این تیم در بازی مقابل ماشین سازی چه بازیکنی بود، گفت:به نظرم پرسپولیس دیروز بهترین بازیکن نداشت اما عملکرد بیرانوند و خلیل‌زاده بهتر از بقیه بود و می‌توانیم این دو بازیکن را بهترین بازیکن پرسپولیس و ماشین سازی عنوان کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)