پرسپولیس نیوز : پیشکسوت پرسپولیس و سرمربی تیم نوجوانان باشگاه گفت: پرسپولیس باید روی ساختارهای دفاعی کار کند. ما مشکل مهره نداریم ولی بازیکنان هم باید بیشتر تلاش کرده و از یکدیگر حمایت کنند.

رحیم یوسفی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس، پس از پیروزی تیمش در اولین بازی افزود: با اینکه این بازی را بردیم، من خیلی راضی نیستم چون برتری خاصی نداشتیم و بازی پایاپایی بود. موقعیت‌های بازی بین دو تیم تقسیم شده بود ولی ما از فرصت‌ها بهتر استفاده کردیم.

وی ادامه داد: سال قبل تیم قوی‌تری داشتیم، امسال خیلی دیر شروع کردیم. شخصا توقع بیشتری دارم ولی به هر حال اکثر نفرات را بر اساس تیم سال قبل نونهالان بستیم که زمان لازم است تا جا بیفتند و البته تلاش زیادی هم به خرج می‌دهند.

یوسفی همچنین درباره عملکرد تیم بزرگسالان خاطر نشان کرد: این خوب نیست که در پرسپولیس به باختن عادت کنیم. یک زمانی در پرسپولیس با یک تساوی به چند میلیون نفر شوک وارد می‌شد ولی الان ترس از باخت ریخته است. با توجه به بازی‌هایی که دیده‌ایم باید روی فاز دفاعی تیم بیشتر کار شود وقتی گل می‌خوریم خط دفاع بیشتر مورد توجه و انتقاد قرار می‌گیرد ولی برای حل این مشکل باید خطوط مختلف با یکدیگر هماهنگ‌تر شوند و جدای از هم بازی نکنند.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: من خودم در این تیم بازی کرده‌ام. تاثیر دروازه‌بان روی سایر نفرات زیاد است. اعتماد به نفس از درون دروازه به سایرین منتقل می‌شود. ما باید روی این مساله بیشتر کار کنیم و وقتی در این بخش مشکل داریم باید تدابیر دفاعی ویژه‌تری را به کار بگیریم.

وی افزود: بچه‌ها باید در زمین حمایت بیشتری از یکدیگر داشته باشند. این مساله مستلزم دوندگی بیشتر است. من برخلاف بسیاری، اعتقاد دارم اتفاقا این تیم خیلی خوب بسته شده است. پرسپولیس مهره‌های خوبی دارد. در مقایسه با رقبا، نفر به نفر، کم نداریم، خیلی‌ها آرزوی داشتن چنین بازیکنانی را دارند ولی آنها باید تلاش خودشان را بیشتر و به هم کمک کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)