پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است برانکو ایوانکوویچ باید تدابیری بیاندیشد که سرخپوشان روند خوبشان را تا پایان فصل حفظ کنند و قدر امتیازات پیش رو را بدانند.

رحیم یوسفی در رابطه با عملکرد پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ شانزدهم گفت: این تیم از فصل قبل روند خوبی را در پیش گرفت و الان هم تیم روند خوبی را طی می‌کند و نتایج قابل قبولی هم می‌گیرد.

وی افزود: برانکو در نیم فصل دوم باید تدابیری بیاندیشد که همین روند خوب در لیگ حفظ شود و بازیکنان تلاش کنند ازنظر تاکتیکی نیز حتی شرایط بهتری نسبت به نیم فصل اول به دست آورند. نکته دیگری که پرسپولیس باید در نظر داشته باشد این است که رقیبی مانند تراکتورسازی که تیم خوبی هم است پرسپولیس را تعقیب می‌کند تیم برانکو نباید در ادامه راه در لیگ امتیازی از دست بدهد.

پیشکسوت پرسپولیس اظهار کرد: برانکو خودش مربی عاقل و خوبی است و شرایط را درک می‌کند. باید تیم با همین روند خوب لیگ را ادامه دهد تا قهرمان شود و به راحتی از امتیازات نگذرد زیرا برخی اوقات ممکن است قهرمان را تفاضل گل مشخص کند.

یوسفی در پایان در خصوص مسابقات آسیایی و تقویت تیم اظهار کرد: این موضوع در پرسپولیس مشخص است که فاصله بین بازیکنان نیمکت نشین و اصلی زیاد است. در سالهایی که پرسپولیس موفقیت های متوالی به دست می‌آورد تیم از بازیکنان همسطح بهره می‌برد و وقتی بازیکنی که روی نیمکت می‌نشست به زمین می‌آمد آنقدر انگیزه داشت که حتی بهتر از بازیکن فیکس ظاهر می‌شد. نباید اندازه بازیکنان نیمکت نشین و فیکس زیاد باشد و پرسپولیس برای موفقیت در مسابقات آسیایی باید تقویت شود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)