اگرقرار باشد این فرضیه به واقعیت بپیوندد، سران یوفا باید تغییراتی در قوانین برگزاری اعمال کنند واین داستانی است که باید برای بررسی آن جلساتی به درخواست کمیته اجرایی گذاشته شود.

طبق گزارش منتشره در روزنامه ال موندودپورتیوو،مسئولان یوفا با قاطعیت تمام خبر منتشره در روزنامه ایندیپندنت در مورد احتمال حضور تیم های ملی برزیل و آرژآنتین در رقابت های یورو2020 را تکذیب کردند. این روزنامه اخیرا درگزارشی اعلام کرده بود که میشل پلاتینی رئیس یوفا درحال اندیشیدن به ایده حضور تیم های ملی برزیل و آرژانتین در رقابتهای یورو است و حالا با تکذیب این خبر، حضور لیونل مسی و نیمار در رقابتهای اروپایی و رودرروشدن آنها با تیم های بزرگی از جمله اسپانیاو آلمان و ایتالیا رده شده است.

گزارش این روزنامه بریتانیایی حکایت از آن داشت که سران یوفا قصد دارند تا با تقلید از کونمبول (کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی) که درجریان برگزاری رقابتهایی از فدراسیون ها یا کنفدراسیون های دیگر کشورهای دنیا از ژاپن و مکزیک گرفته تا آمریکا برای حضور در رقابتهای کوپا آمه ریکا دعوت به عمل می آوردند، از دو غول آمریکای جنوبی برای حضور در یورو2020 دعوت به عمل بیاورند.

اما سران یوفا بلافاصله بعد از اطلاع از انتشار چنین خبری آن را تکذیب کردند؛ چرا که در صورتی که قرار باشد این فرضیه به واقعیت بپیوندد، سران یوفا باید تغییراتی در قوانین برگزاری این تورنمنت اعمال کنند واین داستانی است که باید برای بررسی آن جلسات فراوانی به درخواست کمیته اجرایی یوفا گذاشته شود.

جالب اینجاست که روزنامه ایندیپندنت در گزارش خود نه فقط از برزیل و آرژانتین دعوت کرده بود بلکه از کشورهای دیگری از جمله ژاپن و مکزیک هم نام برده بود. لازم به ذکر است که اخیرا از تیم ملی اسپانیا نیز دعوت شده بود تا در کوپا آمه ریکا حضور یابد ولی آنخل ماریا ویار رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا با تشکر از این دعوت،آن را رد کرده بود و یادآوری کرده بود که مقامات یوفا تمایل زیادی ندارند که تیمی اروپایی دراین تورنمنت حضور بیابد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)