مارتین یول گفت، در بازی برابر آرسنال مجبور بود دژاگه را به دلیل مصدومیت از فهرست تیمش کنار بگذارد.

به گزارش (ایسنا)، فولام در هفته دوم لیگ برتر در خانه برابر آرسنال با نتیجه‌ سه بر یک شکست خورد. در این دیدار اشکان دژاگه، ملی‌پوش ایرانی در بین 18 بازیکن تیمش حضور نداشت.

مارتین یول، سرمربی فولام پس از شکست برابر آرسنال در نشست خبری پس از مسابقه گفت: نیمه اول بازی خوبی را از خودمان نشان دادیم. در این نیمه سه شوت به سمت دروازه‌ حریف داشتیم که از میانگین شوت‌های زده ما در یک نیمه بهتر بود. مشکل تیم ما گل نکردن فرصت‌هایمان بود. تیم ما در تمام کردن فرصت‌های خود مهارتی نداشت. آرسنال خیلی اتفاقی در نیمه نخست به گل رسید. فکر می‌کنم که ضربه آرون رمزی را خیلی راحت دروازه‌بان ما می‌گرفت که تغییر جهت داد و مهاجم آنها دروازه‌ ما را باز کرد. در نیمه دوم تصمیم گرفتیم که با اضافه کردن یک مهاجم به گل برسیم اما گل بعدی را خوردیم.

مارتین یول در ادامه گفت: نکته مثبت این دیدار این بود که درن بنت مهاجم جدید ما توانست اولین گلش را به ثمر برساند. او هر چیزی را که از او می‌خواستم به خوبی انجام داد.

سرمربی فولام درباره غیبت اشکان دژاگه برابر آرسنال گفت: در این دیدار نیز مجبور بودم دژاگه را به دلیل مصدومیت از ترکیب بیرون بگذارم. فکر می‌کنم که با بازگشت بازیکنان باکیفیت‌مان بتوانیم در هفته‌های آینده بازی بهتری را نیز به نمایش بگذاریم.

اشکان دژاگه روز گذشته (شنبه)عنوان کرد که تا یکی، دو هفته‌ دیگر شرایط بازی را به دست خواهد آورد.

فولام در هفته‌ سوم لیگ برتر مهمان نیوکاسل خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)