hemmat khahi-11-283.jpgایسنا: مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: از کریم باقری خواسته بودیم برای تماشای بازی‌هایمان به تبریز بیاید که فکر کنم به دلیل مشغله کاری وی نتوانست تیم را در هفته‌های پایانی همراهی کند.

یونس باهنر در رابطه بازی با شهرداری اراک عنوان کرد: کسب سه امتیاز و زدن گل اول به تیم استرس وارد کرده بود و به همین دلیل نیمه اول، بازی زیاد چنگی به دل نزد.

وی افزود: نیمه دوم گسترش فولاد یکی از بهترین بازی‌هایش را به نمایش گذاشت، پاس کاری‌ها و بازی روان تیم در این نیمه باعث شد چهار گل به شهرداری اراک بزنیم.

وی با اشاره به استقبال پرشور فوتبال دوستان آذری از این بازی اظهار کرد: انتظار نداشتم چنین استقبالی از این بازی شود. از تمامی هواداران می‌خواهم بازی‌های آینده بیایند و با هم جشن صعود به لیگ برتر را بر پا کنیم.

باهنر بیان کرد: بازی آینده‌مان با ابومسلم است و با تساوی مقابل این تیم صعودمان به لیگ برتر را روی کاغذ قطعی می کنیم.

وی اضافه کرد: ابومسلم در خانه خیلی خطرناک است ولی بازیکنان ما به دلیل اینکه تیم در آستانه صعود به لیگ برتر است، آرامش دارند و قطعأ برای کسب هر سه امتیاز بازی خواهند کرد.

مربی تیم گسترش فولاد خاطرنشان کرد: همدلی بین تیم و تلاش مضاعف عمده ترین دلیل موفقیت این تیم است.

باهنر درباره برنامه‌ریزی باشگاه برای فصل جدید مسابقات گفت: مسئولان باشگاه برای حضور موفق در لیگ برتر برنامه‌ریزی کرده‌اند و با من هم برای حضور در کادر فنی فصل آینده صحبت‌هایی شده است. البته خود من خیلی دوست دارم در گسترش فولاد بمانم.

وی افزود: یکی از مهمترین اقداماتی که در راستای میزبانی از مسابقات لیگ برتر انجام خواهد گرفت تجهیز کردن ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)