راه راه پوشان یوونتوس قرمزهای رم را شکست دادند و نتیجه حساس ترین دیدار هفته هجدهم رقابت های سری آ ایتالیا را از آن خودکردند.

به گزارش ایرنا؛ دراین دیدار که در ورزشگاه تورینو شهر تورین برگزار شد ، شاگردان آنتونیو کونته با نتیجه 3 بر صفر برابرآ.اس رم به پیروزی رسیدند و با 49 امتیاز همچنان درصدر باقی ماندند.

آرتور ویدال هافبک شیلیایی در دقیقه 16، بونوچی دردقیقه 48 ومیرکو بونوچیچ دردقیقه 76 از روی نقطه پنالتی دراین دیداربرای یوونتوس گلزنی کردند.

دقایق ابتدایی نیمه نخست برخلاف انتظار این یاران فرانچسکو توتی بودند که توپ و میدان را دراختیارداشتند و حملات دنباله داری به روی دروازه جیان لوییجی بوفون طراحی کردند، این درحالی بود که بازیکنان تیم یوونتوس دراین دقایق بیشترچشم به ضدحملات داشتند.

درحالی که حملات قرمزپوش های رم به روی دروازه یوونتوس نتیجه ای دربر نداشت دریک ضد حمله غافلگیرکننده کارلوس توز آرژانتینی با پاسی دقیق آرتور ویدال را درموقعیت گلزنی قرارداد واین بازیکن با ضربه ای دقیق دروازه رم را باز کرد.

درادامه بازهم این بازیکنان رم بودند که حمله را دردستور کارداشتند و این روند تا دقیقه 30 حاکم بربازی بود اما آنان نتوانستند نتیجه راتغییر دهند دراین دقیقه شاگردان آنتونیو کونته باردیگر توپ و میدان را دراختیار گرفتند و رمی ها را به عقب راندند سرعت بازی دراین نیمه بسیار بالا بود و توپ لحظه ای در زمین آرام وقرار نداشت و این برجذابیت های این بازی حساس افزوده بود.

دردقایق پایانی نیمه نخست بازیکنان یوونتوس ضربه ایستگاهی فرانچسکو توتی که در دقیقه 13 روانه دروازه شان شده بود را تلافی کردند اما موفق به گلزنی نشدند و بازی باهمان یک گل به پایان رسید وبازیکنان به رختکن رفتند.

نیمه دوم برخلاف نیمه نخست با حملات بازیکنان یوونتوس آغازشد و به روی دروازه تیم رم حملاتی راطراحی کردند و برخلاف تیم رم آن ها خیلی زود هم به گل رسیدند دردقیقه 48و به دنبال خطای مدافعان سردرگم تیم رم، بازیکنان یوونتوس پشت محوطه جریمه این تیم صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و آندره پیرلو با ارسالی زیبا بونوچی مدافع جلو کشیده تیمش را در موقعیت گلزنی قرارداد و این بازیکن با نوک پایی دقیق برای دومین بار دروازه رم را گشود.

جدال تیم های اول ودوم جدول رده بندی رقابت های سری آ درادامه و به دنبال خطاهای متوالی بازیکنان به خشونت کشیده شد که با مدیریت صحیح نیکولا ریتزولی داور این بازی آرام شد اما این برخوردها باعث آسیب دیدگی بازیکنان دو تیم شد و هر دو تیم یک تعویض اجباری داشتند.

داور این بازی درادامه دو کارت قرمز به بازیکنان تیم رم نشان داد او در دقیقه 74 دانیله دروسی را به دنبال تکل خطرناک را با کارت قرمز مستقیم جریمه و از زمین بازی اخراج کرد و یک دقیقه بعد به آندره کاستان به دلیل خطای هند در محوطه جریمه کارت قرمز نشان داد و این بازیکن را نیز از زمین بازی اخراج کرد تا تیم رم 15 دقیقه آخررا با 9 بازیکن ادامه دهد.

به دنبال خطای هند درمحوطه جریمه واعلام ضربه پنالتی به سود تیم یوونتوس میرکو بونوچیچ دردقیقه 76 این ضربه را گل کرد تا تیمش 3 بر صفراز تیم رم جلو بیفتد دقایق پایانی این دیدار نکته قابل توجهی نداشت و بازی باهمان نتیجه به پایان رسید.

تیم یوونتوس با این پیروزی 49 امتیازی شدندو همچنان درصدر باقی ماندند و تیم رم با 41 امتیاز در رده دوم باقی ماند.

بیش از 40 هزار هوادارازنزدیک این بازی را مشاهده کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)