علاقمندان ایتالیایی نانی دو برابر شده‌اند. پس از میلان نوبت به یوونتوس تورین رسیده تا برای به خدمت گرفتن بازیکن پرتغالی شیاطین سرخ دست به کار شود.

نانی در اولدترافورد روزهای پایانی حضورش را سپری می‌کند. تیم‌های ایتالیایی نیز از این موضوع باخبرند و تلاش خود را برای خرید او در ژانویه 2013 آغاز کرده‌اند.

 

پس از ماسیمیلیانو آلگری و میلان که روزهایی بحرانی را سپری می‌کنند و در صدر فهرست مشتریان نانی جای دارند، نام بانوی پیر اروپا هم در صف مشتریان احتمالی این هافبک تکنیکی دیده می‌شود. گفته می‌شود به دست آوردن ملی‌پوش پرتغالی یونایتدها که از اسپورتینگ لیسبون روانه اولدترافورد شده است، 15 میلیون یورو هزینه در پی داشته باشد.

 

این بازیکن 25 ساله که از جمله مردان تیم ملی پرتغال در تساوی یک بر یک برابر ایرلند شمالی بود، به احتمال فراوان سال آینده از شیاطین سرخ جدا خواهد شد چرا که گفت‌وگوها بر سر تمدید قرارداد تاکنون به جایی نرسیده است. یووه نیز از همین رو تلاش‌هایش را برای بردن این بازیکن به تورین آغاز کرده است.

 

نانی ژانویه 2007 به منچستریونایتد پیوست و بیش از 200 بازی را برای این تیم انجام داد ولی در این فصل برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی کار دشواری داشته است. او در کیپ‌ورد آفریقا به دنیا آمده و در آخرین بازی یونایتدها در لیگ برتر برابر نیوکاسل جایی در ترکیب 18 نفری سر آلکس فرگوسن نداشت. این مربی اسکاتلندی سیستمی را برای مردانش برگزید که نیازی به مهاجم گوش و نوک کلاسیک ندارد.

 

چنین به نظر می‌رسد که فرگوسن تنها با دریافت 25 میلیون یورو حاضر به واگذاری نانی است. این درست همان رقمی است که یونایتدها پنج سال پیش برای خرید بازیکن 20 ساله مورد علاقه خود پرداخته بودند.

 

یوونتوس، قهرمان فصل پیش سری A‌ در این فصل پیشتاز رقابت‌های باشگاهی در ایتالیاست و در هفت هفته سپری شده از این رقابت‌ها شش برد و تنها یک تساوی را تجربه کرده است. شاید از همین رو مقصد آتی نانی هم باشد!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)