مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس امروز به ایران برگشت.

تمام بازیکنان و مربیان خارجی پرسپولیس بعد از بازی روز 27 اسفند ماه مقابل پیکان از ایران خارج شدند و برای تعطیلات حدودا هشت روزه به کشورهای خود رفتند.

البته برخی بازیکنان خارجی که به اردوی تیم‌های ملی خود فراخوانده شدند از این تعطیلات بی بهره ماندند و در این مدت نیز مشغول تمرین و مسابقه بودند. مربیان خارجی پرسپولیس هم با وجود اینکه راه دور و درازی تا وطن خود داشتند از این فرصت استفاده کرده و راهی کشور خود شدند. از بین مربیان خارجی پرسپولیس سه نفر برزیلی و یکی اسپانیایی هستند.

از جمع مربیان برزیلی جرسی آنیسیو مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس امروز به ایران برگشت تا آماده شروع تمرینات باشد. قرار است اوسمار لوس ویرا و رافائل تولدو نیز تا فردا به تهران برگردند. همچنین په په لوسادا مربی بدنساز اسپانیایی پرسپولیس هم که به کشورش سفر کرده تا فردا در تهران خواهد بود و برای تمرین نخست سال جدیدی باز می‌گردد.

با توجه به مسافت طولانی و زمان زیادی که سفر به برزیل می‌طلبد به نظر می‌رسید مربیان برزیلی پرسپولیس برای این تعطیلات 8-7 روزه نهایتا به کشورهای اطراف سفر کنند اما همه آنها راهی برزیل شدند و حالا برای تمرین نخست باز خواهند گشت که با این حساب تقریبا نیمی از زمان مرخصی‌شان را در سفر بوده‌اند.

جالب اینکه گفته می‌شود طبق قرارداد هزینه برخی بلیت‌های این مربیان برعهده باشگاه بوده و این بار باشگاه چیزی حدود یک میلیارد تومان برای سفر مربیانش هزینه کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)