مرجع خبری پرسپولیس : بحث اسپانسرينگ باشگاه پرسپوليس يكي از سوژه‌هاي قديمي ولي داغ اين باشگاه است كه البته هر روز با مسايل جديدي دنبال مي‌شود.
در حالي كه در ابتدا عنوان مي‌شد، اسپانسر جديد پرسپوليس براي هر فصل مبلغ شش ميليارد تومان مي‌پردازد، حالا مي‌گويند كه قرار است سرخ‌ها از بركت وجود اين اسپانسر سالي 13 ميليارد كاسب شوند.
از سوي ديگر در مورد سيروس محجوب، اسپانسر جديد باشگاه پرسپوليس نيز حرف و حديث‌هاي زيادي به گوش مي‌رسد كه البته فعلا هيچ كدام از اين صحبت‌ها مستند نيستند. در حالي كه محجوب يكشنبه از دوبي به تهران آمد تا امروز با رياست سازمان تربيت‌بدني و رييس مجمع باشگاه پرسپوليس ديدار كند، بعضي از منابع خبري صحبت از گرفتاري مالي محجوب مي‌كنند و حتي معتقدند كه او به دليل بي‌پولي املاك خود را در دوبي به معرض فروش گذاشته است.
يكي از دوستان محجوب كه ساكن دوبي است در اين مورد مي‌گفت:«هتل- آپارتمان زيتون از ملك‌هاي خوب محجوب است، اما چون محجوب به بي‌پولي خورده و شرايط مناسبي ندارد، حتي اين هتل – آپارتمان را مي‌خواهد بفروشد. البته او آدم زرنگي است و در مسايل اقتصادي هم قوي عمل مي‌كند، اما نكته جالب در مورد محجوب اين است كه او راه معروف شدن را خيلي خوب بلد است!»

اين فرد مطلع كه نمي‌خواست نامش فاش شود، به شرطي در مورد محجوب صحبت‌هايش را ادامه داد كه نام او به ميان نيايد:«حسين هدايتي دو سالي كه وارد فوتبال شده حدود 12، 10 ميليارد خرج كرده تا به جايگاه خوبي برسد ولي محجوب به عنوان يك سرمايه‌دار وارد فوتبال شده و حالا بدون يك ريال هزينه توانسته تا اين حد براي خودش شهرت دست و پا كند. اين شهرت و اعتباري كه امثال محجوب به دست مي‌آورند، چيز مهم و باارزشي است. در كار اقتصادي روي اين مسايل خيلي حساب مي‌كنند و حالا محجوب به عنوان خريدار سهام نيوكاسل و اسپانسرينگ پرسپوليس كلي شهرت به دست آورده! در ضمن در دوبي كسي از ماجراي محجوب و خريد سهام نيوكاسل چيزي نمي‌داند و اين موضوعي است كه محجوب فقط در داخل ايران به آن مي‌پردازد.»
بعضي از بازيكنان قديمي فوتبال و آنهايي كه از محجوب شناختي دارند، معتقدند كه نمي‌شود روي حرف‌هاي او چندان حساب كرد. يكي از بازيكنان قديمي تيم‌ملي صحبت از ماجراي بنز و بي‌ام‌و مي‌كند و معتقد است كه خود محجوب ماجراي بلوف‌هايش را بهتر از هر كسي مي‌داند. ديگري بر اين باور است كه حتي ماجراي خريد سهام باشگاه نيوكاسل يك سناريوي جالب از سوي محجوب است تا او بتواند به اهدافش در ايران دست يابد و در بين تمام اين صحبت‌ها و حرف‌هاي ضد و نقيض محجوب كوچكترين صحبتي در مورد شايعات منفي كه عليه‌اش وجود دارد انجام نمي‌دهد.ما منتظر شنيدن صحبت‌هاي سيروس محجوب هستيم و اين شانس را به او مي‌دهيم كه در مقابل اين شايعات از خودش دفاع كند، اما چيزي كه به شدت باعث نگراني مي‌شود اسپانسر نداشتن پرسپوليس در فصل جديد است و اين خواسته هر كسي است كه اسپانسر جديد سرخ‌ها توزرد از آب درنيايد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)