پرسپولیس نیوز :رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ می‌گوید اگر پرسپولیسی‌ها فردا (یک‌شنبه) درخواست کتبی‌شان را برای عقب افتادن دیدار سوپر جام به سازمان لیگ تحویل دهند، همان روز تاریخ جدید این دیدار اعلام می‌شود.

پس از قطعی شدن تاریخ داربی دوستانه در آلمان، دیدار سوپر جام، بین پرسپولیس قهرمان لیگ برتر و نفت قهرمان جام حذفی تحت‌الشعاع قرار گرفت تا احتمال تغییر برگزاری این دیدار در تاریخی به جز ۳۰ تیرماه به وجود بیاید.

درباره این موضوع سعید فتاحی اظهار کرد: باشگاه پرسپولیس امروز (شنبه) مدارکش را برای عقب افتادن تاریخ دیدار سوپر جام به ما ارائه کرد ولی ما هنوز منتظر درخواست کتبی آنها هستیم. پرسپولیسی‌ها باید بدانند که با تغییر تاریخ دیدار سوپر جام، بازی‌های آنها فشرده‌تر از قبل می‌شود. البته پس از دریافت درخواست کتبی آنها ابتدا باید تیم مقابل که نفت تهران است، موافقت کند و پس از آن سازمان لیگ درباره تاریخ جدید سوپر جام تصمیم‌ بگیرد.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ با بیان اینکه دیدار سوپر جام قطعا قبل از آغاز لیگ برتر برگزار می‌شود، درباره دلایل سرخ‌پوشان برای به تعویق افتادن این دیدار، گفت: دلیلی که آنها برای عقب افتادن این دیدار به ما اعلام کردند، منفعت مالی حاصل از برگزاری داربی دوستانه در آلمان است.

او در پاسخ به این سوال که چه زمانی تاریخ دقیق سوپر جام مشخص می‌شود، گفت: اگر پرسپولیسی‌ها فردا درخواست کتبی‌شان را به ما اعلام کنند ما همان روز تاریخ جدید سوپر جام را اعلام می‌کنیم.

فتاحی در پایان درباره برگزاری جشن برترین‌های لیگ شانزدهم، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه بیشتر کاندیداها از تیم پرسپولیس است این مراسم که قرار بود در تاریخ ۳۱ تیر ماه برگزار شود به تعویق می‌افتد. ما در حال حاضر مقدمات برگزاری مراسم را با سالن برج میلاد هماهنگ کرده‌ایم و در روزهای آینده تاریخ نهایی آن را اعلام می‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)