مرجع خبری پرسپولیس : بازيكنان پرسپوليس عصر روز سه‌شنبه براي چند ساعت آزاد بودند تا فارغ از تمرين و فوتبال به خريد و تفريح مشغول شوند.

بيشتر پرسپوليسي‌ها البته در مجتمع تجاري پرديس مشاهده شدند و گاهي اوقات در فروشگاه‌هاي مختلف به هم برخورد مي‌كردند. البته پرسپوليسي‌ها براي خريد زياد هم راحت نبودند و مجبور مي‌شدند هر چند دقيقه يك بار به درخواست هواداران عكس بگيرند و امضا بدهند. در ميان پرسپوليسي‌ها سپهر حيدري بيشتر از بقيه خريد كرد و با دستاني پر از پرديس بيرون آمد.

از طرفي عليرضا محمد بيشتر وقت خود را در فروشگاه فودازي گذراند و از همين فروشگاه كلي خريد كرد. رحمان احمدي و عليرضا نورمحمدي هم بيشتر به خريد لباس‌هاي بچگانه و لباس نوزاد مشغول بودند. حسين بادامكي در ساعات خريد يك يار ثابت داشت. او در كنار محمدرضا مولايي حضور داشت و با هم از فروشگاه‌ها ديدن مي‌كردند.

 

از بين اعضاي كادر فني، فرد ديگري كه در پرديس مشاهده شد حسين عبدي بود. عبدي در فروشگاه پوما رويت شد. با اين همه حضور كريم باقري كه مثل مهدي شيري با لباس تيم از هتل خارج شده در يك فروشگاه اسباب‌بازي‌فروشي جالب به نظر مي‌رسيد. علي دايي قبل از حضور بازيكنان در مراكز خريد به آنها اعلام كرده بود هر كس تا ساعت 10 شب به هتل برنگردد با جريمه مواجه مي‌شود كه همه حرف او را روي چشم گذاشتند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)