مرجع خبری پرسپولیس : دوازدهمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با تساوی یک بریک تیم‌های استقلال و تراکتورسازی تبریز آغاز شد.

استقلال که به دنبال پیروزی با کمک اشتباه داوری مقابل پرسپولیس به رده دوم جدول صعود کرده بود در این بازی به نتیجه تساوی یک بریک رضایت داد تا جایگاهش به خطر بیافتد.

شاگردان پرویز مظلومی در واپسین دقایق نیمه اول توسط میلاد میداودی به گل نخست دست یافتند اما گل پیروزی بخش آنها در نیمه اول توسط “کرار جاسم محمد” در دقیقه 51 از روی نقطه پنالتی پاسخ گفته شد. اما تراکتور میزبان در دقیقه 67 توسط علی علیزاده به گل دوم رسید که کمک داور با اعلام آفساید آن را مردود اعلام کرد. با تکرار تصاویر تلویزیونی مشخص شد که علیزاده با مدافع استقلال در یک خط برابر بوده است.

 

اما اتفاق تاسف بار دیگر  مسابقه این بود که

 

 

 

پس از مردود اعلام کردن این گل و پخش آن در اسکوربورد ورزشگاه یادگار امام ، 50 هزار تماشاگر شروع به فحاشی به داور مسابقه و مسئولان کمیته داوران فدراسیون فوتبال کردند  و صدای آنان به وضوح از طریق تلویزیون قابل شنیدن بود.

 

با این وجود تیم استقلال هفته گذشته و در جریان دربی بزرگ پایتخت هم با مردود اعلام شدن یک گل تیم پرسپولیس ، به سه امتیاز حساس دست پیدا کرده بود اما از دقیقه 5 یعنی زمان به ثمر رسیدن گل مردود پرسپولیس تا پایان مسابقه کوچکترین اهانتی به تیم داوری در ورزشگاه آزادی صورت نگرفت .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)