مربی استقلال در شرایطی صحبت‌هایی را علیه باشگاه پرسپولیس مطرح کرده که فرزند او در تیم‌های پایه این باشگاه فعالیت می‌کند.

رجبی که در غیاب جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با فولاد شرکت کرده بود، در بخشی از صحبت‌هایش، مدعی سود بردن پرسپولیس از سوت‌های داوری شد و گفت: «امسال تیم رقیب ما ۱۴ امتیاز را از طریق اشتباهات داوری گرفته است و می‌توانم تک‌تک بازی‌هایی را که از داوری امتیاز ناعادلانه گرفته است را بگویم. در بازی پرسپولیس و آلومینیوم آن‌ها یک گل آفساید به‌ثمر رساندند؛ در بازی با ذوب‌آهن هم یک گل آفساید دیگر وارد دروازه حریف کردند؛ در بازی با گل‌گهر هم گل سالم حریف را نادیده گرفتند. در بازی با هوادار باز هم گل آفساید زدند و مقابل استقلال خوزستان هم از اشتباه داوری سود بردند. باز هم بازی‌های دیگر وجود دارد که می‌توانم بگویم.»

نکته جالب توجه در خصوص دستیار جواد نکونام این است که امیرپارسا رجبی، فرزند مربی استقلال در تیم جوانان پرسپولیس حضور دارد و ۴ فصل متوالی‌ست که در تیم‌های پایه این باشگاه توپ می‌زند. همچنین وی یکی از کاپیتان‌های این تیم نیز محسوب می‌شود.

حال سوال از مربی استقلال این است اگر به سلامت باشگاه پرسپولیس و تصمیمات درباره این تیم اعتقاد ندارد چرا پسر خودش را به این باشگاه فرستاده است!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)