مرجع خبری پرسپولیس : هيچ‌كس نمي‌داند در ذهن مصطفي دنيزلي چه مي‌گذرد. آقا مصطفي بعد از باخت در بازي اول مقابل ملوان و نمايش ضعيف تقريبا نيمي از بازيكنان تيمش به احتمال قوي زلزله‌اي در تركيب خواهد داشت.


هر چند بازگشت علي كريمي و رضا نورمحمدي و تغييرات ناشي از جابجايي پست‌ها تا حدودي، قسمتي از اين زلزله را اجتناب ناپذير خواهد كرد.

 

ظاهرا درون دروازه پرسپوليس تغييري رخ نخواهد داد و ميثاق معمارزاده كه بعد از آن اشتباه وحشتناك در انزلي طي دو روز گذشته چهره موفقي در تمرين‌ها داشته همچنان سنگربان اصلي سرخ‌هاست. البته حسين هوشيار هم اين روزها در تمرين خوب كار مي‌كند اما بعيد است دنيزلي اهل تغيير متوالي گلرها، آن‌هم با يك اشتباه باشد.

در خط دفاعي اما داستان تا حدود زيادي فرق مي‌كند؛ با بازگشت نورمحمدي به تركيب- كه البته ديروز سرما خورده بود و با تيم تمرين نكرد- شايد مجتبي شيري هم از تركيب بيرون برود. شيري كه مقابل ملوان يك پنالتي به حريف داد و البته نمايش جالبي ارائه نكرد، يكي از گزينه‌هاي تعويض خواهد بود و بعيد نيست جاي او را محمدحسين كنعاني مدافع 17 ساله و جديد پرسپوليس بگيرد. شايد هم نورمحمدي به خاطر سرماخوردگي شرايط حضور در بازي چهارشنبه را پيدا نكند و آنگاه زوج شيري- كنعاني در قلب خط دفاع شكل خواهد گرفت.

هرچند در جناحين خط دفاع بعيد است تغييري صورت گيرد و دوباره محمد و فشنگچي در راست و چپ به ميدان مي‌روند اما معادلات مثلث خط مياني با بازگشت كريمي پيچيده‌تر مي‌شود. پيش‌بيني خروج محمد نوري از تركيب اصلي زياد سخت نيست اما حتي اگر نوري هم بيرون بنشيند، با در نظر گرفتن نيمكت‌نشيني آقازماني، شايد يكي از بين بادامكي و مازيار هم جايي در تركيب اصلي نداشته باشد البته با توجه به اتفاقي كه براي مازيار افتاد و دلخوري دنيزلي از او به خاطر نزدن پنالتي بعيد نيست مثلا مثلث خط هافبك با بادامكي (رأس عقب)، مهدوي‌كيا (بال راست) و كريمي (بال چپ) شكل گيرد.

در خط حمله سه نفره هم ابهام به اندازه كافي وجود دارد و با اضافه شدن ايمون زايد و حميدرضا علي عسگري به نفراتي كه مي‌توانند در اين مثلث به ميدان بروند و همچنين حضور جدي هاشميان در تمرين‌ها، جا براي بازي كردن كاظميان، رضايي و اولادي تنگ خواهد شد و بايد ديد دنيزلي از بين اين شش مهاجم كدام نفرات را انتخاب خواهد كرد. (البته هادي نوروزي هم 2 روز است كه تمرين‌هاي گروهي‌اش را شروع كرده اما به ليست 18 نفره راه نیافت).

امروز و در حين تمرين آخر قبل از رويارويي با شاهين ليست 18 نفره پرسپوليس اعلام خواهد شد اما در مورد تركيب اصلي ابهام زيادي وجود دارد و تقريبا هيچ‌كدام از بازيكنان نسبت به اينكه فردا بازيكن ثابت خواهند بود يا نه مطمئن نيستند. شايد تمرين امروز و فوتبال دستگرمي درون تيمي تا حدودي دست دنيزلي را رو كند هر چند او طي دو روز گذشته با پخش كردن نفرات در دو تيم، تركيب مد نظرش را كاملا در قوطي نگه داشته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)