پرسپولیس نیوز : برترین‌های لیگ برتر پانزدهم روز دوم مرداد با برگزاری مراسمی در برج میلاد، معرفی خواهند شد.

مراسم برترین‌های لیگ برتر پانزدهم روز شنبه هفته آینده (دوم مرداد) در سالن اجتماعات برج میلاد برگزار می‌شود.

شنیده می‌شود فرناندو دخسوس، دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال استقلال خوزستان که نقش پررنگی در قهرمانی تیم تحت هدایت عبدالله ویسی داشت به عنوان بهترین دروازه‌بان انتخاب و معرفی خواهد شد.

سیدجلال حسینی، مدافع با سابقه تیم ملی که یکی از بازیکنان اصلی خط دفاعی نفت در فصل گذشته بود هم به عنوان برترین مدافع لیگ برتر پانزدهم از سوی کارشناسان معرفی می‌شود.

مهدی ترابی، هافبک 22 ساله تیم فوتبال سایپا، پدیده لیگ پانزدهم و مهدی طارمی، آقای گل فصل گذشته هم بهترین مهاجم خواهند بود.

هر چند شنیده می‌شود طارمی به دلیل انتقال جنجالی به تیم ریزه‌اسپور ترکیه که ناراحتی شدید هواداران پرسپولیس را به دنبال داشت از میان گزینه‌های بهترین بازیکن فصل خارج شده است اما شاید بازگشت او به پرسپولیس دوباره طارمی را به میان گزینه‌هایی که شانس کسب عنوان مرد سال فوتبال ایران را دارند، برگرداند.

عبدالله ویسی؛ سرمربی جدید سپاهان و فصل گذشته استقلال سپاهان هم در رقابتی نزدیک با برانکو  ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس به عنوان برترین مربی فصل رسیده است.

زمزمه می شود باشگاه پرسپولیس که خود را از انتهای جدول رده‌بندی به یک‌قدمی صدر رساند و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرد به عنوان برترین باشگاه و محسن ترکی هم بهترین داور شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)