پرسپولیس نیوز : مدیر بازار‌یابی و فروش شرکت خودروسازی مدیران خودرو گفت: یک دستگاه اتومبیل MVM ۳۱۵ را پس از پایان دیدار پرسپولیس و تراکتور‌سازی به هوادار خوش‌شانس فوتبال اهدا می‌کنیم.

امیرحسن امیری مدیر بازار‌یابی و فروش شرکت خودروسازی مدیران خودرو در خصوص اهدای یک دستگاه اتومبیل MVM 315 این شرکت در دیدار روز جمعه پرسپولیس و تراکتور سازی تبریز گفت: برنامه رونمایی و اهدای این اتومبیل جدید به هوادار خوش‌شانس این دیدار به این صورت است که در هتل المپیک ابتدا از این محصول در حضور خبرنگاران رونمایی می‌کنیم و سپس در پایان دیدار پرسپولیس و تراکتو‌ر‌سازی با قرعه‌کشی انجام گرفته این اتومبیل اهدایی را به فرد برنده این قرعه‌کشی تقدیم خواهیم کرد.

وی ادامه داد: شرکت مدیران خودرو که رتبه سوم را در بین خودروسازان داخلی در اختیار دارد برای این برنامه از نمایندگان مجلس، مقامات کشوری و از خود رسانه دعوت کرده تا در این برنامه حضور پیدا کنند که البته دو پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و استقلال به نام‌های علی انصاریان و هادی طباطبایی هم در این برنامه حضور خواهند داشت.

مدیر بازار‌یابی و فروش شرکت خودروسازی مدیران خودرو در خصوص انگیزه این شرکت برای این کار افزود: این کار ما در راستای فعالیت‌های فرهنگی است تا مردم را تشویق کنیم که با خرید بلیت الکترونیکی به استادیوم بیایند تا فوتبال ما جذاب‌تر شود. این اتومبیل را ما در اختیار سازمان لیگ قرار دادیم و نحوه قرعه‌کشی به عهده آنها خواهد بود.

وی در پایان درباره اینکه آیا این شرکت خودروسازی قصد ورود به عرصه تیم‌داری در فوتبال را دارد تصریح کرد: این موضوع در فکر ما هست اما هنوز تصمیمی برای آن نگرفتیم اما در دستور کار شرکت قرار دارد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)