مرجع خبری پرسپولیس : حتما اطلاع داريد كه هفته گذشته عده‌اي از چهره‌هاي سرشناس فوتبالي در يك ميهماني شبانه دستگير شدند كه در بين آنها يك فوتباليست ليگ برتري هم حضور داشت. اين بازيكن حضورش در ميهماني شبانه را در گفت‌وگو با رسانه‌ها تكذيب كرد ولي غيبت او در بازي‌هاي تيمش، ثابت كرد كه اين بازيكن در آن ميهماني حضور داشته است.

آخرين اخبار حاكي از آن است كه وضعيت اين فوتباليست سرشناس نسبت به ديگر چهره‌هاي فوتبالي كه در اين ميهماني بودند پيچيده‌تر است و پرونده‌اي در دادگاه براي او تشكيل شده است. اين بازيكن حتي حق شركت در تمرينات تيمش را ندارد و بعد از آن ماجرا با تيمش تمرين نمي‌كند.

 

از آنجايي كه اين فوتباليست با ماموران انتظامي درگير شده است، دو شب در زندان اوين اقامت داشته و پرونده او برگ هاي آخر دوران حرفه اي فوتبالش را رقم خواهد زد.

طبق اطلاعات حداقل محروميت براي اين فوتباليست يك و نيم سال است كه با توجه به شرايط سني وي بعيد است كه ديگر او را در ميادين فوتبال ببينيم.

وي يكي از با استعداد ترين فوتباليست هاي دهه گذشته ماست كه حاشيه هاي فراوان او را از فوتبال ايران گرفت. دوستان نزديك اين بازيكن مي گويند كه وي چندان هم نگران اين محروميت نيست و به نظر مي رسد انگيزه چنداني براي ادامه فوتبال ندارد.

به جز او يك مربي سابقا ملي پوش هم درگير اين ماجرا است كه ظاهرا او نيز محروميتي شش ماهه را تحمل خواهد كرد. اين در حالي است كه علي كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال در گفت‌وگویی اعلام كرد كه ميهماني رفتن فوتباليست‌ها ربطي به فدراسيون ندارد و نبايد به حريم خصوصي افراد وارد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)