سهم پرسپولیس از بازی با برزیل چقدر است؟

مرجع خبری پرسپولیس : سهم پرسپوليس در بازي تيم ملي مقابل برزيل چقدر خواهد بود؟ جواب احتمالي البته براي كادر فني، بازيكنان، مسوولان و البته هواداران پرشمار پرسپوليس و حتي آنهايي كه اتفاقات مربوط به اين تيم را تعقيب مي‌كنند آزاردهنده خواهد بود.

 

پاسخ البته صفر يا در حد صفر است چرا كه شواهد و قرائن نشان مي‌دهد روز بازي با برزيل هيچكدام از بازيكنان پرسپوليس شانس حضور در ورزشگاه عبدالله بن زايد و رويارويي با ستاره‌هاي طلايي‌پوش را نخواهند داشت و در اردوي سرخ‌ها فقط حسرت است كه مي‌ماند حتي اگر سردسته‌شان به صراحت گفته باشد هيچ وقت در دلش آرزوي چنين مسابقه‌اي را نداشته است.


محمد نوري با بدشانسي مواجه شد و فرصت ويژه‌اي كه در اختيار وي قرار گرفته بود را از كف داد، هرچند با حضور نكونام و شجاعي در مصاف با برزيل حتي بعيد است نوبت به بازي ايمان مبعلي مقابل طلايي‌پوشان برسد. 

  

به‌غير از محمد نوري تنها ملي‌پوش ديگر پرسپوليس كه فعلا در اردوي ملي حضور دارد عليرضا حقيقي است كه به‌عنوان دروازه‌بان سوم حتي در بازي‌هاي كم‌اهميت نيز شانس بازي ندارد. غلامرضا رضايي و هادي نوروزي هم از فردا تمرين با توپ خود را آغاز خواهند كرد و بعيد است تا پنج‌شنبه شرايط حضور در يك مسابقه ويژه و سنگين را پيدا كنند. قطبي هم آنقدر به آنها وابسته نيست كه در همين شرايط و با آمادگي نصف و نيمه به آنها بازي بدهد.

با اين حساب از همين حالا مي‌توان به صراحت گفت سهم پرسپوليس در بازي ايران- برزيل صفر است و تكرار اين موضوع قطعا كادر فني و هواداران اين تيم را تا روز بازي نگران خواهد كرد اما به محض شروع مسابقه با حسرتي دوچندان روبرو مي‌كند. البته اينكه چطور تيم دوم ليگ برتر در تيم ملي نماينده ندارد يا نمايندگانش جايي در تركيب ثابت و اصلي تيم ملي ندارند هم نكته ويژه‌اي است كه بحث زيادي را مي‌طلبد.

 

جمعه‌شب و بعد از بازي ايران- عراق كارشناس تلويزيون گفت اگر جاي قطبي بود از شيث در خط دفاع تيم ملي استفاده مي‌كرد. پرسپوليسي‌ها مي‌گويند حق شيث، عليرضا محمد و مازيار زارع بود كه در تيم ملي تست مي‌شدند چرا كه آنها از رقيبان خود در پست‌هايي كه بازي مي‌كنند چيزي كم ندارند اما انگار نظر سرمربي فعلي تيم ملي و سابق پرسپوليس كه اين بازيكنان را خيلي خوب مي‌شناسد چيز ديگري است و پنج‌شنبه شب همه پرسپوليسي‌ها فقط بايد حسرت بخورند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)