خبرگزاری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی شب گذشته در اقدامی غیرحرفه ای پیش از مسابقه حساس جام حذفی برابر پرسپولیس مصاحبه ای علیه تیم رقیب انجام داده است.

محمد احمدزاده که در نظرسنجی شب گذشته برنامه نود در میان شش مربی برتر نیم فصل با کمترین درصد آرا ششم شد، در مصاحبه ای برخلاف اصول حرفه ای شایستگی تیم پرسپولیس را برای مقابله با این تیم زیر سوال برده و تیم خود را از نظر فنی برتر دانسته و اعلام کرد در صورتی که  نتیجه مسابقه درون زمین تعیین شود تیمش بدون شک برنده از زمین خارج می‎شود!

 

گذشته از آن که از یاد نبریم فوتبال ورزشی غیرقابل پیش بینی است و برترین تیم ها نیز نمی توانند خود را از پیش برنده حساب کنند، اشاره مستقیم احمدزاده به تاثیر داوری در نتیجه بازی عجیب و غیرقابل هضم به نظر می رسد.

 

سوال اصلی اینجاست احمدزاده دقیقا به چه چیز یا کسی معترض است؟! به نزدیک به 10 پنالتی که  داوران از ابتدای فصل برای این تیم گرفته اند؟ یا به امتیازاتی که با استفاده از دایوینگ مهاجمان خود تا به اینجا کسب کرده، به لطف آن به رده چهارم جدول رسیده و جلال رافخایی مهاجمش آقای گل لیگ برتر شده است؟!

 

احمدزاده که از مهارت بالایی در انجام مصاحبه های دوپهلو برای فرار از پیگرد قانونی برخوردار است، بار دیگر دست پیش را گرفته است تا مبادا قافیه را برابر پرسپولیس باانگیزه ببازد و با اعتراض به نحوه داوری مسابقه برگزار نشده(!) تیم بزرگ پرسپولیس و میلیون ها هوادار آن را مورد تهمت و توهین قرار داده است؛ در حالی که کمتر از یک ماه پیش ملوان برابر همین پرسپولیس با گل آفساید یک امتیاز از سرخپوشان گرفت.

 

جالب این جاست که بهانه احمدزاده برای انجام این مصاحبه عجیب، 1 پنالتی مشکوک برای پرسپولیس در مسابقه 25 سال پیش دو تیم در جام حذفی و قهرمانی پرسپولیس در این جام می باشد! «در سال 66 در فينال جام حذفي با پرسپوليس روبرو شديم و در نهايت در دو بازي رفت و برگشت هم با يک پنالتي مشکوک داور يک بر صفر بازنده شديم و پرسپوليس قهرمان شد.»

 

انگار نه انگار که همین دو – سه هفته پیش شوت کم‎رمق مازیار زارع در حالی راه به دروازه پرسپولیس پیدا کرد که به گواه کارشناسان داوری مهرداد اولادی مهاجم تیم میزبان دید دروازه‎بان پرسپولیس را کور کرده بود.

 

اعتراض به داوری پیش از مسابقه ای که هنوز برگزار نشده از پدیده هایی است که تنها در فوتبال غوغاسالار ایران می توانید نمونه آن را پیدا کنید، جایی که در آن مدیران و مربیان ضعف های خود را با فرافکنی پیش و پس از مسابقه و دور کردن تقصیرها از خود و انداختن به گردن دیگران و گاهی اوقات پدیده های موهومی پوشش داده و به ادامه بقا و نفس کشیدن خود در هوای کثیف این فوتبال کمک می‎کنند.

* مهدوی 

گزارش اختصاصی خبرگزاری پرسپولیس/

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)