دوشنبه 28بهمن(23:00)
مرجع خبری پرسپولیس:
نظرسنجی این هفته ی برنامه نود هم به صحنه رقابت هواداران پرسپولیس و استقلال تبدیل شده است!
در طی چند سال اخیر و با توجه به شمار بیشتر هواداران پرسپولیس نتایج نظرسنجی برنامه ی نود که یک پای آن نام پرسپولیس بوده از قبل قابل پیش بینی بوده به طوری که در یکی از برنامه ها خود عادل فردوسی پور هم به این نکته اذعان کرد و در نهایت با انتخاب سوال مستقیم درباره تیم مورد علاقه بینندگان در شب قبل از دربی شصت و پنجم بر این امر مهر تایید زد که هواداران پرسپولیس در فوتبال ایران نزدیک  به دوبرابر هواداران استقلال هستند(65به34).
با این وجود اما پیش از دربی شصت و ششم با توجه به نتایج این فصل تیم استقلال و تغییرات مکرر در کادر مدیریتی و فنی تیم پرسپولیس(2مدیرعامل و 3 سرمربی) در طول فصل، خیلی ها به این نتیجه گیری رسیده بودند که برنده ی بی چون و چرای این بازی آبی پوشان خواهند بود و خوش خیالی مسئولان آبی به جایی رسیده بود که به پیش بینی آبراژ گل می پرداختند! با این شرایط برای اولین بار این استقلال بود که در یک نظرسنجی عمومی آرای بیشتری را به خود اختصاص داد.

حال پس از دربی شصت و ششم که هر کدام از دو تیم اعتقاد داشتند بدشانسی آورده اند و باید این بار پیروز پیکار پایتخت لقب می گرفتند نظرسنجی این هفته ی “نود” این مووضع را به رای گیری گذاشته. هواداران سرخپوشان پرسپولیس نیز می توانند همچون همیشه با اس ام اس های خود صحنه ی این رقابت را نیز به تسخیر خود در آورد:
به نظر شما نتیجه داربی عادلانه بود؟
1- بله
2- برد حق استقلال بود
3– برد حق پرپسولیس بود
عدد 3 را به شماره ی 200090 اس ام اس کنید.

انتهای خبر/حسن مهدوی-مرجع خبری پرسپولیس

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)