پرسپولس نیوز : کارشناس داوری برنامه نود گفت یک خطای پنالتی پرسپولیس در مسابقه با سیاه جامگان اعلام نشد و پیش از پنالتی سیاه جامگان هم روی بازیکن پرسپولیس خطا شد.

به گزارش پرسپولیس نیوز، مسعود مرادی کارشناس برنامه نود درباره داوری بازی پرسپولیس – سیاه جامگان گفت: قبل از گل سیاه جامگان توپ به دست اومانیا مدافع پرسپولیس برخورد کرد و باید پنالتی اعلام می شد که همان توپ تبدیل به گل شد. (ممکن بود این پنالتی گل شود یا نشود).

وی ادامه داد: معین افشار دروزاه بان سیاه جامگان در شرایط تک به تک با طارمی بیرون از محوطه جریمه توپ را با دست زد که باید خطای او اعلام می شد و ضربه آزاد اعلام می شد اما چون توپ در اختیار مهاجم نبود یک کارت زرد می گرفت و کارت قرمز لازم نبود.

مرادی گفت: قبل از اعلام پنالتی و اخراج دروازه بان پرسپولیس روی امید عالیشاه در نیمه زمین حریف خطا شد و بازیکن سیاه جامگان فقط برای زدن او رفت. پنالتی و اخراج مکانی درست بود و دلیل اخراج او خطای شدید بود.

کارشناس نود با اشاره به پنالتی گرفته نشده پرسپولیس گفت: میثم حسینی در محوطه جریمه روی طارمی پرید و خطا کرد و یک ضربه پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد. برخورد توپ به دست مدافع سیاه جامگان در ادامه پنالتی نبود چون فاصله با توپ نزدیک بود.

 

همچنین نظرسنجی برنامه این هفته به انتخاب بهترین مربی ایرانی پس از انقلاب اختصاص داشت که با شرکت یک میلیون و 600 هزار نفر علی پروین به تنهایی و با کسب 64.3 درصد آرا عنوان نخست را کسب کرد. مربیان استقلالی یعنی قلعه نویی و پورحیدری پس از وی با کسب 17.9 و 12.4 درصد روی هم صاحب 30 درصد آرا شدند و محمد مایلی کهن با 5.4 درصد چهارم شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)