به احتمال فراوان یکی از پیشکسوتان پرسپولیس به عنوان عضو پنجم هیئت مدیره این باشگاه انتخاب خواهد شد.

به نقل از میزان، وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد با استعفای علی رغبتی و مهدی رسول‌پناه از هیئت مدیره پرسپولیس موافقت شده است. به این ترتیب جعفر سمیعی با حفظ سمت و مجید صدری به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب شدند.

با انتخاب سمیعی و صدری، هیئت مدیره پرسپولیس در حال حاضر چهار نفره است. غیر از سمیعی و صدری، علیپور و فیاص دیگر اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس هستند. حالا سوال اینجاست که نفر پنجم هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس چه کسی خواهد بود؟

شنیده‌ها حاکی از آن است که به احتمال فراوان یک پیشکسوت به عنوان عضو پنجم هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی و انتخاب خواهد شد. از مصطفی قنبرپور به عنوان جدی‌ترین گزینه برای حضور در هیئت مدیره پرسپولیس یاد می‌شود. هر چند ممکن است یک پیشکسوت دیگر به عضویت هیئت مدیره در بیاید.

هر چه هست با توجه به اینکه عضو پنجم هیئت مدیره مشخص نیست و در تصمیم‌گیری و رای‌گیری‌ها باید اعضای هیئت مدیره تعدادشان فرد باشد، می‌طلبد که هر چه سریع‌تر عضو جدید هم معرفی شود تا تکلیف مدیریت باشگاه پرسپولیس مشخص شود.

البته تجربه نشان داده هر زمانی که وزیر ورزش و جوانان ۲ عضو همزمان برای هیئت مدیره باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال اضافه می‌کند، برای اضافه کردن عضو سوم زمان بیشتری می‌گیرد و با تاخیر این کار را انجام می‌دهد.

این در شرایطی است که در وضعیت فعلی باشگاه پرسپولیس نیاز به این دارد تا سریعا عضو پنجم هیئت مدیره هم انتخاب شود تا کار‌ها از نظر مدیریتی روی روال بیفتد.

حالا باید دید که وزیر ورزش و جوانان چه زمانی تصمیم می‌گیرد عضو پنجم هیئت مدیره را انتخاب کند و اینکه آیا عضو پنجم یک پیشکسوت است یا یک فرد اقتصادی.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)