پرسپولیس نیوز: مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی پرسپولیس، پس از رشته افشاگری های امروز خود درباره ارجاع پرونده استقلال به کمیته انضباطی با حاشیه عجیبی روبرو شد.

در روزهای گذشته موضوعات مناقشه‌برانگیزی بین پرسپولیس و استقلال پیش آمده که علاوه بر مدیران و مربیان، کارمندان روابط عمومی دو باشگاه را نیز وارد ماجرا کرده و حالا در تازه‌ترین موضوع، مصطفی لشگری مدیرر وابط عمومی پرسپولیس یک استوری از پیام تهدیدآمیز یکی از طرفداران استقلال منتشر کرده است.

در این استوری که البته بخش توهین‌ و شماره تلفن آن مخدوش شده، این کاربر پیام تهدیدآمیز عجیبی را ارسال کرده که روابط عمومی پرسپولیس آن را با تیتر «بدون شرح» در استوری خود قرار داده است.

البته مخدوش کردن شماره این فرد چندان دقیق نبوده است و با مشخص شدن شماره اش هویت او لو رفته و مشخص شده کودکی کم سن و سال است که چنین ادعایی را مطرح کرده است!

اما مطالبی که لشگری امروز منتشر کرد و منجر به این واکنش شد چه بود؟

وی ابتدا از ارجاع پرونده به کمیته انضباطی خبر داد:

سپس ادعای سمیعی عضو هیئت مدیره استقلال مبنی بر اینکه پرسپولیس پرداخت مالیات مربیان خارجی‌اش را هم در قرارداد به عهده گرفته و این موضوع احتمالاً باز هم برای این باشگاه دردسرساز خواهد شد را تکذیب کرد و گفت: پرسپولیس هیچ پرونده‌ای در کمیته انضباطی ندارد و پرونده مالیات ۲ مربی خارجی کذب محض است. این دروغ‌ها را برای خوشامد هوادارانشان می‌گویند.

و در نهایت مدیر روابط عمومی پرسپولیس، به طولانی شدن روند رسیدگی به تخلفات مالی استقلال واکنش نشان داد.

لشگری در این خصوص نوشت: “کمتر از ۲۴ ساعت پس از اعلام رأی تخلف سپاهان در سقف بودجه، سازمان لیگ روی سایت خود از ارجاع پرونده پرسپولیس به کمیته انضباطی خبر داد! اما از ۲۷ مهر که پرسپولیس از استقلال شکایت کرده به گفته مسئولان هنوز بررسی‌ها ادامه داره!

مسئولین کمیته‌های نظارت و انضباطی که در‌ پرونده پرسپولیس این‌همه سرعت عمل داشتند، چرا در پرونده استقلال سکوت اختیار کرده‌اند؟ آیا این‌همه زمان لازم است؛ یا خیلی پرونده قطوره که این همه زمان برده یا اصلا مهم نیست!

امروز هم که واکنش سریع عضو کمیته انضباطی به خبر ارجاع پرونده استقلال به این کمیته در نوع خودش جالب توجه و عجیب بود! در بسیاری از موارد که نیاز است اعضای کمیته انضباطی اظهارنظر کنند، سکوت اختیار کرده اما‌ در مورد پرونده استقلال سریع واکنش نشان داده و طی مصاحبه‌ای ارجاع پرونده به این کمیته را تکذیب کردند. وقتی شرایط این دو پرونده را مقایسه می‌کنیم سوالات زیادی بوجود می‌آید که امیدواریم مسئولان پاسخ قانع‌کننده‌ای به آنها داشته باشند. اما باز هم امیدواریم حکم عادلانه‌ای از سوی کمیته انضباطی صادر شود.”

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)