پرسپولیس نیوز : دروازه‌بان برزیلی پرسپولیس گفت: به خاطر بلاتکلیفی، ۱۰ روز سخت و بد داشتم.

نیلسون کوریا درباره تمدید قراردادش با پرسپولیس اظهار داشت: متاسفانه پس از پایان لیگ برتر و آن فینال کابوس‌وار مقابل سپاهان آماده تمدید قرارداد با پرسپولیس بودم، اما به دلیل اینکه مربی تیم معلوم نبود، 10 روز بسیار سخت و بد را پشت سر گذاشتم.

وی افزود: خوشحالم که بین خارجی‌های پرسپولیس نظر علی دایی روی من مثبت بود و امیدوارم بتوانم امسال با پرسپولیس یک جام بگیرم. اصلا مثل اینکه قسمت من این است که با پرسپولیس یک جام بگیرم و از ایران بروم.

نیلسون تاکید کرد: دایی را می‌شناسم اما از نظر فنی شناختی از او ندارم. امیدوارم که پس از کار کردن با او نظرش را به خودم جلب کنم.

وی در خصوص مذاکراتش با تیم‌های دیگر گفت: من خیلی خوشحالم که به خواسته خودم یعنی حضور در پرسپولیس رسیدم. دوست دارم راحت و شفاف حرفم را بزنم. گزینه اول و دوم من پرسپولیس بود و غیر از این چند پیشنهاد خوب هم داشتم اما دوست نداشتم زیاد به آنها فکر کنم.

دروازه بان پرسپولیس خاطر نشان کرد: من می خواهم امسال هم برای پرسپولیس مفید باشم. بالاخره دینی از این هواداران گردن ما بازیکنان است که فصل گذشته نتوانستیم جواب محبت آنها را بدهیم. امیدوارم این شرایط به دست آید.

وی درباره بازیکنان جدید این تیم گفت: من از بازیکنان جدید شناختی ندارم اما نظرم روی جذب جوان‌ها مثبت است. علی‌رغم اینکه معتقدم فصل گذشته هم تیم خوبی بودیم و واقعا حیف شد یک جام نگرفتیم. تحملش سخت بود اما باید قبول می‌کردیم که فقط چند دقیقه کم آوردیم. امسال خیلی دوست دارم با یک جام فصل قبل را جبران کنم امیدوارم این شرایط مهیا شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)