تمرینات تیم فوتبال الهلال عربستان همزمان با توقف رقابت‌های لیگ این کشور و آغاز فیفا دی در غیاب بیش از ۱۲ بازیکن پیگیری خواهد شد.

تیم فوتبال الهلال که برای حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و دیدار با پرسپولیس ایران در این مسابقات آماده می‌شود در تمرینات پیش روی ۱۲ بازیکن را به دلیل حضور در اردوی تیم‌های ملی در اختیار نخواهد داشت و این در حالی است که برخی دیگر از نفرات شاخص این تیم از جمله سالم الدوساری به دلیل مصدومیت امکان مشارکت در تمرینات شاگردان ژاردیم را نخواهند داشت.

در این بین سلمان الفرج ، یاسر الشهرانی، علی البلیهی، ناصر الدوساری‌، محمد کانو و صالح الشهری در اردوی تیم ملی عربستان حضور خواهند داشت. خلیفه الدوساری، حمد الیامی ، عبدالله ردیف و عبدالله الحمدان در اردوی تیم ملی المپیک عربستان حضور پیدا می‌کنند.

آندره کاریلوی پرویی و گوستاو کویلار کلمبیایی نیز راهی اردوی تیم‌های ملی فوتبال این دو کشور خواهند شد که البته این دو بازیکن در مسابقات آسیایی الهلال را همراهی نمی‌کنند.

گفتنی است دیدار تیم‌های الهلال عربستان و پرسپولیس ایران ۱۶ اکتبر‌، (۲۴ مهر‌ماه) در ریاض برگزار خواهد شد و ژاردیم پرتغالی تا ۱۳ اکتبر و ۷۲ ساعت پیش از دیدار با شاگردان یحیی گل‌محمدی ملی‌پوشان خودش را در اختیار نخواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)