پرسپولیس نیوز: ۲۴ تیرماه ۱۴۰۰ روزی است که مجموعه پرسپولیس نیوز پانزدهمین سالگرد تاسیس خود را پشت سر گذاشت.

وبلاگ مرجع خبری پرسپولیس، ۲۴ تیر ۱۳۸۵ شروع به کار کرد و پس از تبدیل به سایت پرسپولیس نیوز، قدیمی ترین سایت پرسپولیسی ۱۵ سال است به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

در روزگاری که با تغییر زمانه و احوالات هر روز یک پدیده و یک رسانه به پایان عمر خود می‌رسد با همه سختی‌ها و مشکلات تا امروز توانستیم به کار خود ادامه دهیم و در تمام این مدت تلاش کردیم منافع پرسپولیس را به هیچ مدیر مربی و بازیکنی ترجیح ندهیم و این را نه در کلام که در عمل ثابت کنیم.

از روز اول تاسیس سایت تا ده سال بعد فقط یک قهرمانی دراماتیک سال ۸۷ را دیدیم و در تمام این مدت تنها تلاشمان این بود صدای پرسپولیس باشیم و بی‌عدالتی و ناجوانمردی‌ها علیه این محبوب مظلوم را فریاد بزنیم تا به دوران باشکوه خود برگردد و امروز به جایی رسیدیم که ۴ قهرمانی پیاپی را به دست آورده‌ایم و فاصله‌ای با ثبت پنجمی نداریم.

بزرگترین خط قرمزمان در این مدت صداقت و جلب اعتماد هواداران بود و به لطف همین هواداران نزدیک به یک میلیارد بازدید، کسب رتبه اول کلمه پرسپولیس در گوگل، عنوان قدیمی‌ترین سایت تمام باشگاه‌های فوتبال و… بسیاری افتخارات دیگر را کسب کردیم.

در سال گذشته طراحی جدید سایت رونمایی شد و همچنین تلاش کردیم فعالیت خود را در شبکه‌های اجتماعی افزایش دهیم و حضور فعال‌تری در اینستاگرام، توییتر، کلاب هاوس و یوتیوب داشته باشیم که به ارتباط نزدیک‌تر با مخاطبان و تاثیرگذاری بیشتر منجر شد. با این حال به لطف قدرت مافیایی مالک ورزش سه(هولدینگ فراکاو) کانال یوتیوب سایت مدتی پس از افتتاح بسته شد که در تلاش برای بازگردانی آن هستیم.

آرشیو اخبار و تصاویر پرسپولیس نیوز گنجینه بزرگی برای هواداران پرسپولیس است که به راحتی می‌توانند با مراجعه به لینک‌های انتهای سایت اتفافات تک تک روزها و سالهای گذشته باشگاه محبوب خود از سال ۸۷ تاکنون را مرور کنند. (دو سال اول به دلیل حمله اینترنتی از دست رفت)

در پانزدهمین سالگرد سایت اتفاق جالبی افتاده و این روز مصادف با برگزاری دربی نود و ششم شده و امیدواریم با برتری قاطع سربازان ارتش سرخ شیرینی مضاعفی نصیبمان شود.

دست تک تک همراهان سایت از یاران وفادار و قدیمی تا تازه‌ترین همراهان آن را به گرمی می‌فشاریم و از حضور امیدبخش‌تان به خود می‌بالیم.

بیست و چهارم تیر ماه هزار و چهارصد – حسن مهدوی

 

تصویر سایت در سال ۱۳۸۶: کلیک کنید

تصویر سایت در سال ۱۳۸۷:کلیک کنید

تصویر سایت در سال ۱۳۸۸: کلیک کنید

تصویر سایت در سال ۱۳۸۹: کلیک کنید

تصویر سایت در سال ۱۳۹۰: کلیک کنید

تصویر سایت در سال ۱۳۹۶: کلیک کنید

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)