بعد از یک شکست در روز ابتدایی رقابت‌ها و پس از آن تساوی در روز دوم، بسیاری دیگر برای پرسپولیس شانسی قائل نبودند اما سرخپوشان تا فینال آن دوره از رقابت‌ها پیش رفتند.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ خیلی بد شروع شده بود. پرسپولیس در مسابقه اول خود متحمل شکست شد. امیدها به روز دوم بود ولی آن جا هم دو امتیاز از دست رفت. بسیاری کار پرسپولیس را در لیگ قهرمانان تمام شده تلقی می‌کردند. کرونا هم از راه رسید و بیش از پیش همه چیز را بر هم ریخت اما پرسپولیس خود را آماده بازگشت بزرگ کرده بود. همه چیز از بازی‌های متمرکز و روز سوم مسابقات شروع شد و پرسپولیس به فینال آن دوره رقابت‌ها رسید در حالی که با هم قهرمانی دیگری در لیگ را تجربه کرده بودیم. همه این ها بیش از سه سال و نیم قبل روی داده بود.

پرسپولیس در سایه درایت کادر فنی امتحان پس داده، همت و غیرت بازیکنان کارآزموده و حمایت هواداران وفادار خود، نقشه بازگشت دوباره را با وجود تمام فاصله‌ها، تفاوت‌ها و محدودیت‌هایی که ایجاد شده است، ترسیم خواهد کرد.

همه ما در این سال‌ها یک حقیقت را به خوبی درک کرده‌ایم. پرسپولیس به این سادگی‌ها دست بردار خواسته‌های خود و هوادارانش نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)