پرسپولیس نیوز : رئیس هیأت فوتبال استان تهران اعلام کرد: ۲۵ امدادگر – هوادار در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی حاضر می‌شوند.

حبیب‌الله شیرازی، در مورد بازی پرسپولیس و تراکتورسازی اظهار داشت: 25 امدادگر – هوادار فردا در ورزشگاه آزادی حاضر می‌شوند تا از تماشاگران محافظت کنند. این پزشک‌یاران آموزش‌دیده درخصوص فوریت‌های پزشکی، احیا، حمل مصدوم از ساعت 13:30 دقیقه در ورزشگاه آزادی حاضر می‌شوند تا در صورت بروز مشکل پزشکی بین هواداران و تماشاگران به آنها امدادرسانی کنند.

وی افزود: این گروه امدادگر مجهز به دستگاه شوک قلبی و لوازم کمک‌های اولیه که در آمبولانس‌ها وجود دارد، هستند و این 25 امدادگر – هوادار در گروه‌های 2 نفره در 12 نقطه ورزشگاه آزادی با یونیفرم‌های فسفری‌ رنگ و با تابلوی مشخص امدادگر – هوادار مستقر می‌شوند تا در صورت بروز مشکل، هواداران بتوانند به آنها مراجعه کنند. این گروه با همکاری هیأت فوتبال تهران و ایفمارک برای اولین بار در ورزشگاه آزادی حاضر می‌شوند و قرار است در دربی هم این گروه امدادگر – هوادار بین تماشاگران حاضر شوند. این افراد به طور مستمر با آمبولانس‌ها هم در تماس هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)