باشگاه پرسپولیس طی مذاکراتی که با شهریار مغانلو داشته است دو راهکار به این بازیکن برای حضور در جمع سرخپوشان ارائه داده است.

به نقل از تسنیم، شهریار مغانلو مهاجم نیمکت‌نشین این روزهای سانتاکلارای پرتغال گزینه اصلی تقویت خط حمله پرسپولیس در نیم‌فصل است و در همین راستا مذاکرات مثبتی با مدیران باشگاه پرسپولیس داشته است. مغانلو اما قراردادی سه ساله با باشگاه پرتغالی دارد و برای حضور در پرسپولیس باید رضایت‌نامه خود را از مدیران باشگاه سانتاکلارای دریافت کند.

در همین زمینه گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس در مذاکراتی که با مغانلو داشته دو پیشنهاد را به این بازیکن ارائه داده که بر اساس آن، این بازیکن یا باید رضایت‌نامه خود را با هزینه شخصی از باشگاه پرتغالی دریافت کند یا به صورت قرضی به جمع سرخپوشان بپیوندند.

سرخپوشان که به دلیل پرداخت بدهی‌های خود و هزینه‌های جاری با مشکلات شدید مالی دست و پنجه نرم می‌کنند،‌ به هیچ‌وجه قصد ندارند هزینه‌ای بابت دریافت رضایت‌نامه مغانلو انجام بدهند و در این شرایط باید دید نتیجه مذاکرات مغانلو با باشگاه پرتغالی برای اخذ رضایت‌نامه و جدایی به کجا خواهد رسید. هرچند نظر نهایی در این مورد را باید سرمربی تیم سانتاکلارای پرتغال بدهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)