۳ بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس سابقه گلزنی برابر سپاهان را در کارنامه خود دارند و در مصاف با این تیم به دنبال بهترین شدن هستند.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت رو در روی هم قرار بگیرند. پرسپولیس با ۵۲ و سپاهان با ۴۵ امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم جدول قرار دارند و پیروزی در این بازی برای هر دو تیم از اهمیت زیادی برخوردار است.

در بین بازیکنان فعلی دو تیم، ۳ بازیکن از پرسپولیس هر کدام با دو گل زده بهترین آمار را در مصاف رو در روی دو تیم داشته‌اند. امید عالیشاه، «گئورگی گولسیانی» و عیسی آل کثیر با پیراهن پرسپولیس توانسته‌اند دو بار دروازه زردپوشان اصفهانی را باز کنند.

عالیشاه که با مصدومیت مواجه است و دیدارهای اخیر پرسپولیس را از دست داده بود هنوز مشخص نیست که می‌تواند تیم خود را در مصاف حساس برابر سپاهان همراهی کند یا خیر. از سوی دیگر، گئورگی گولسیانی و عیسی آل کثیر مشکلی برای همراهی پرسپولیس در این بازی ندارند.

گولسیانی و آل کثیر سابقه بازی در سپاهان را دارند اما با پیراهن این تیم نتوانسته‌اند به پرسپولیس گل بزنند. این بازی از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و باید آیا ۳ گلزن برتر پرسپولیس برابر سپاهان در این دیدار هم موفق به باز کردن دروازه این تیم خواهند شد یا خیر.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)