رئال مادرید در بازی شب گذشته مقابل وایادولید در ۹۰ دقیقه ۴ آرایش دفاعی متفاوت را اجرا کرد.

 
  •  
  •  
  •  

رئال مادرید در وایادولید چندان خوب بازی نکرد؛ ژوزه مورینیو از بازیکنان ذخیره تیمش برای پیدا کردن فرمولی به منظور بهبود عملکرد تیمش استفاده کرد.

وی از 4 آرایش دفاعی متفاوت در این مسابقه استفاده کرد.

در ابتدای بازی: مورینیو سرانجام ناچو را در ترکیب اصلی به کار گرفت و از او در سیستم کلاسیک دفاعی‌اش استفاده کرد: آربلوا، سرخیو راموس، په‌په و ناچو.

در ابتدای نیمه دوم: با وجود اینکه رئال مادرید بازی را به تساوی کشانده بود و قبل از پایان یافتن نیمه اول به کمک بازی خوب اوزیل و بنزما نتیجه 2 بر 2 شد، مورینیو هنوز هم قانع نشده بود و به دنبال گل‌های بیشتری بود. وی ناچو را بیرون کشید؛ دی ماریا را به زمین فرستاد و کایخون را در دفاع چپ به بازی گرفت بنابراین دفاع مادرید به این شکل تغییر یافت: آربلوا، راموس، په‌په و کایخون.

در دقیقه 61 آربلوا جای خود را به مودریچ داد و مورینیو بار دیگر خط دفاعی خود را به شکلی تغییر داد که پیش از این مشاهده نشده بود. سرخیو راموس به دفاع راست برگشت و ژابی آلونسو در دفاع میانی به کار گرفته شد. خط دفاعی رئال مادرید در این زمان از راست به چپ شامل راموس، ژابی آلونسو، په‌په و کایخون می‌شد.

در دقیقه 73، پس از اینکه واران به جای بنزما به زمین آمد، مورینیو به دفاع همیشگی‌اش برگشت و راموس را به میان خط دفاعی فرستاد تا واران در دفاع راست قرار بگیرد: واران، راموس، په‌په و کایخون.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)